×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان فاقد اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از عدم تایید و اعتبار انتخابات هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان به دلیل عدم دعوت از یکی از اعضا اصلی خبر داد و افزود: طبق مقررات باید ۴۸ ساعت پیش از برگزاری جلسه انتخابات هیات رئیسه دعوت‌نامه برای تمامی اعضا ارسال می‌شد که این مهم صورت نگرفته است.

غلامحسین شیری در خصوص یکی از دلایل ابطال این انتخابات تصریح کرد: اعتبارنامه یکی از اعضا ۲۸ مهرماه صادرشده و به وی جهت شرکت در جلسه انتخابات هیات رئیسه اطلاع رسانی نشده بود که خلاف مقررات است.

وی افزود: پیش از این طی مکاتباتی به شماره ۴۱۶۹۰ در تاریخ ۱۵ آبان‌ماه و ۱۹ آبان‌ماه به صراحت خودداری و امتناع از برگزاری جلسه انتخابات هیئت رییسه سازمان نظام مهندسی اعلام شده بود به همین دلیل این انتخابات مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی نبوده و فاقد اعتبار است.

به گفته وی انتخابات باید مجددا و با حضور تمامی ۱۱ نفر اعضای هیات رییسه منتخب در موعد مقرر و قانونی اطلاع رسانی و بعد برگزار شود.

شیری گفت: غیبت حتی یک‌نفر و عدم اطلاع‌رسانی به وی می تواند به انتخابات خدشه وارد کند. وی افزود: انتخاب هیات رئیسه آن ۲۳ آبان ماه برگزار شده بود که این ترکیب مورد تایید نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.