×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هرمزگان با فرماندار رودان

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین ،مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هرمزگان با عبدالرضا سالاری فرماندار رودان دیدار و گفتگو کرد .

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هرمزگان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های شهرستان رودان گفت : رودان به عنوان قطب کشاورزی و باغی استان و حتی کشور مطرح است که می توان با توجه به این ظرفیت ها ، به اشتغال پایدار مردم کمک کرد .

مجید بلند نظر افزود : برای توانمندسازی جامعه هدف، از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های محلی و منطقه‌ای استفاده می‌شود. گیاهان دارویی، آبزی‌پروری، صنایع دستی وگردشگری در هرمزگان قابلیت شکوفایی دارد لذا صندوق کار آفرینی امید برنامه های خود را با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان اجرایی کرده و دنبال خواهد نمود . بلند نظر با تاکید بر توزیع هدفمند تسهیلات تصریح کرد : در اعطای تهیلات قبل و پس از پرداخت تسهیلات نظارت جدی وجود دارد تا توانمندسازی افراد و ایجاد شغل در فرایند اعطای تسهیلات محقق گردد و پس از آن نیز در بازاریابی و فروش محصول دریافت کنندگان تسهیلات را مورد حمایت قرار می دهیم .

در این دیدار عبدالرضا سالاری فرماندار رودان با قدردانی از برنامه های اجرایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان گفت :اشتغال از مهم‌ترین چالش‌های شهرستان است که باید با تعامل و همراهی متولیان و موسسات مالی و اعتباری ، بانکها و مشارکت مردم مرتفع گردد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.