×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مذاکرات باید دارای ضمانت کافی باشد/ آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام والمسلیمن محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در خصوص برجام ملت و دولت هوشیارند و اجازه تحمیل خواسته‌های دشمن را نمی‌دهند در برجام باید منافع ملی کشور تامین شود.

وی با جنگ اراده‌ها خواندن مذاکرات ایران و غرب، بر ضرورت گرفتن ضمانت‌های کافی از طرف آمریکایی نیز تأکید کرد و بیان داشت: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و بار قبل نیز با حیله و نیرنگ خاصی از دادن ضمانت و انجام به تعهدات خود در توافق هسته‌ای سر باز زدند و اروپایی‌ها نیز نتوانستند به تعهداتی که خودشان مدعی آن بودند، پای‌بند بمانند.

امام جمعه بندرعباس با تشویق سیاست دولت در عدم گره زدن مسائل کشور به برجام، بر اهمیت درون‌زا ساختن اقتصاد ملی بر اساس فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید کرد و بیان داشت: نمی شود کشور را معطل نیرنگ غربی‌ها نگه داشت و بدون ضمانت کافی با آنان و راستی‌آزمایی تعهدات‌شان وارد توافق شد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده در مورد حمله به سلمان رشدی  نیز گفت: دنیای غرب، دنیای دورنگی و بازی با قواعد و حقوق بشری است به طوری که توهین به مقدسات مسلمانان را آزادی جلوه می‌دهد اما در برابر تضییع حقوق مسلم ملت‌های مسلمان سکوت می‌کند و حتی کشتار مسلمانان را در کشورهای عراق وافغانستان و یمن و … مباح می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت آشناساختن نسل جوان جامعه امروز با دستاوردهای دفاعی و امنیتی کشور و قدرت‌سازی برآمده از توان داخلی، خاطرنشان کرد: این قدرت نظامی ایران اسلامی است که سبب شده دشمنان نتوانند به کشور نگاه بدی داشته باشند و بخواهند مقاصد پلید خود را دنبال کنند.

امام جمعه بندرعباس همچنین تلاش رسانه‌ای دشمن برای اثرگذاری بر اذهان ملت‌های مسلمان در موضوعات مختلف را یادآور شد و خواستار اطلاع رسانی مناسب داخلی در موضوعات گوناگون شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.