آئین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل و تقدیر از خبرنگاران به همت شهرداری بندرعباس برگزار شد

بندرعباس - آئین نکوداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران به میزبانی شهرداری بندرعباس و با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس عیسی عباسی، احمد کناری‌نژاد، سیدمحمد رضا موسوی و یعقوب دبیری نژاد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس. سرهنگ محمد رسول جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان، جمعی از مدیران شهرداری و خانواده بزرگ رسانه برگزار شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار را تبریک وهمچنین ٢۶مرداد سالروز ورود ازادگان سرافراز را به میهن عزیزمان ایران اسلامی تبریک و بیان کرد: ما معتقدیم که خبرنگار در جامعه امروز منشأ تولید خیر و حسنه است، خبرنگاران با قلم ،فکر، ایده و نظرات خود می توانند چراغ راه مدیران باشند، رسالت خبرنگاری در دنیای مدرن رسالتی بسیار ارزشمند، ارزنده و کاملا مردم محور است چرا که دغدغه اصلی خبرنگاران جامعه و مردم هست.

شهردار بندرعباس گفت: همیشه گفتم و باز تاکید میکنم ما در مجموعه مدیریت شهری نیاز به شور، مشورت و نقد و نظر داریم و با اغوش باز و کمال میل منتظر نکته نظرات و ایده ها و راهکارهای همه عزیزان خبرنگار هستیم، زاویه نگاه خبرنگاران به جامعه و شهر با زاویه نگاه مدیران فرق میکند و این مساله میتواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند.

نوبانی افزود: با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت گیری و زاویه ای مخالف نداریم و در کمال صداقت، متانت و سلامت از همه تحلیل ها، نقدها و نظرات دوستان استفاده و بهره می بریم.

شهردار بندرعباس در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت نزدیک به ۴٠ پروژه برای بهره برداری و کلنگ زنی در برنامه داریم که بهره برداری از بوستان ساحلی صدف و پارک معلولین مهمترین آنها می باشد.

نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس در حال حاضر با همه چالشها و مشکلات مالی و بدهی هایی که دارد به دنبال خدمات رسانی در مسیر درست و صحیح هست، در حوزه پسماند طراحی اپلیکیشن که انجام شده قدم بسیار بزرگی است و همچنین شهر سازی الکترونیک که صفر تا صد کارها را میتوان الکترونیکی انجام داد یک کار بسیار بزرگی هست.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: به یاری خداوند با همراهی و همفکری شما خبرنگاران در روزنامه ها، هفته نامه ها، پایگاهای خبری، خبرگزاری ها و همه رسانه ها اهم از مکتوب و دیجیتال و تلویزیون های اینترنتی بتوانیم قدمی مثبت و مهم برای بندرعباس برداریم.

در ادامه مراسم علی اکسیر، مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان، غلامعباس شمس الدینی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، و یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس و مدیر مسئول روزنامه دریا به ایراد سخنرانی پرداختند و همگی با تقدیر از مجموعه شهرداری برای برگزاری این مراسم به وحدت و انسجام بین رسانه های استان تاکید نمودند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده خبرنگار شهید یوسف دقت، خلیل تنیده و حسین نارنجی نسب از پیشکسوتان حوزه رسانه، خانواده مرحوم قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل و خبرنگاران و فعالین فضای مجازی تجلیل بعمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email