×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل و تقدیر از خبرنگاران به همت شهرداری بندرعباس برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی در این آیین با گرامیداشت ياد و خاطره خبرنگار شهيد محمود صارمی روز خبرنگار را تبریک وهمچنین ٢٦مرداد سالروز ورود ازادگان سرافراز را به ميهن عزيزمان ايران اسلامی تبريک و بیان کرد: ما معتقديم كه خبرنگار در جامعه امروز منشأ توليد خير و حسنه است، خبرنگاران با قلم ،فكر، ايده و نظرات خود می توانند چراغ راه مديران باشند، رسالت خبرنگاري در دنيای مدرن رسالتی بسيار ارزشمند، ارزنده و كاملا مردم محور است چرا كه دغدغه اصلی خبرنگاران جامعه و مردم هست.

شهردار بندرعباس گفت: هميشه گفتم و باز تاكيد ميكنم ما در مجموعه مديريت شهری نياز به شور، مشورت و نقد و نظر داریم و با اغوش باز و كمال ميل منتظر نكته نظرات و ايده ها و راهكارهای همه عزيزان خبرنگار هستيم، زاويه نگاه خبرنگاران به جامعه و شهر با زاويه نگاه مديران فرق ميكند و اين مساله ميتواند مديران را در مسيری قرار دهد كه منافع مردم را در مديريت لحاظ كنند.

نوبانی افزود: با هيچ رسانه و خبرنگاری جهت گيری و زاويه ای مخالف نداريم و در كمال صداقت، متانت و سلامت از همه تحليل ها، نقدها و نظرات دوستان استفاده و بهره می بريم.

شهردار بندرعباس در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت نزديک به ٤٠ پروژه برای بهره برداری و كلنگ زنی در برنامه داريم كه بهره برداری از بوستان ساحلی صدف و پارک معلولين مهمترين آنها می باشد.

نوبانی گفت: شهرداري بندرعباس در حال حاضر با همه چالشها و مشكلات مالی و بدهی هايی كه دارد به دنبال خدمات رسانی در مسير درست و صحيح هست، در حوزه پسماند طراحی اپليكيشن كه انجام شده قدم بسيار بزرگی است و همچنین شهر سازی الكترونيک كه صفر تا صد كارها را ميتوان الكترونيكی انجام داد يك كار بسيار بزرگی هست.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: به ياری خداوند با همراهی و همفکری شما خبرنگاران در روزنامه ها، هفته نامه ها، پايگاهاي خبری، خبرگزاری ها و همه رسانه ها اهم از مكتوب و ديجيتال و تلويزيون های اينترنتی بتوانيم قدمی مثبت و مهم برای بندرعباس برداريم.

در ادامه مراسم علی اکسیر، مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان، غلامعباس شمس الدینی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، و یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس و مدیر مسئول روزنامه دریا به ایراد سخنرانی پرداختند و همگی با تقدیر از مجموعه شهرداری برای برگزاری این مراسم به وحدت و انسجام بین رسانه های استان تاکید نمودند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده خبرنگار شهید یوسف دقت، خلیل تنیده و حسین نارنجی نسب از پیشکسوتان حوزه رسانه، خانواده مرحوم قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل و خبرنگاران و فعالین فضای مجازی تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.