×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم تغییر نگاه وزارت ارشاد به نشریات هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی اکسیر در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن شرکت گاز این استان که با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، با بیان این مطلب خواستار تجدید نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نوع نگاه به مطبوعات استان هرمزگان شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان، در ادامه از مهندس دوستی استاندار هرمزگان به عنوان مرد میدان عمل یاد کرد و عنوان داشت: موضوع دستور اختصاص زمین جهت احداث مسکن برای خبرنگاران نشان دهنده آن است که استاندار هر قولی می دهند به آن عمل می کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از گرانی و کمبود کاغذ برای چاپ نشریات در این استان، تأکید کرد: این همه کاغذ از بندرعباس وارد کشور شد اما مطبوعات هرمزگان هیچ سهمی در این میان نداشتند.

به گفته اکسیر، برخی از نشریات و رسانه‌ها حتی دفتر ندارند و در این زمینه نیازمند حمایت دولت برای استقرار شایسته رسانه‌ها در محل مناسبی هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ضرورت تربیت خبرنگاران تخصصی در استان برای مطالبه‌گری حرفه‌ای اشاره و با یادآوری مشکل مسکن و چاپخانه، خواستار اختصاص زمین مناسبی برای دفاتر نشریات استان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.