×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقویت قدرت اقتصاد و اجتماعی کشور منوط به ارتقاء قدرت دفاعی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار فعالان صنایع دفاعی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در جنگ نرم قرار دارد، اظهارداشت: از بین بردن ابزار جنگ نرم دشمن، نیازمند قدرت دفاعی است به همین جهت قدرت دفاعی همواره یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت یک کشور محسوب می‌شود.

وی، با ذکر این نکته که قرآن کریم برای تقویت قدرت دفاعی هیچ مرزی قائل نیست، عنوان کرد: ما امروز به حکم عقل محکوم به تقویت مولفه‌های قدرت کشورمان هستیم و پایه قدرت کشور نیز قدرت نظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که من از قدرت اجتماعی، اقتصادی و سایر مولفه‌های قدرت غافل نیستم، تصرح کرد: باید آگاه بود که تامین سایر مولفه‌های قدرت، منوط به تقویت قدرت نظامی و دفاعی کشور است یعنی کشوری که در زمینه‌ دفاعی قوی بود می‌توان از مولفه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خود نیز دفاع کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، عقبه تمدنی و اندیشه قابل ارائه به دنیا را از مهم‌ترین عوامل رویارویی و مقابله جهان غرب با ایران دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی را در مسائل حکمرانی و مدیریت مسائل دنیوی ارائه کرده است. از طرفی ایران چه پیش از اسلام و چه پس از اسلامی نقش مهمی در حوزه تمدنی داشتند به همین جهت غرب از پیشرفت ایران بیمناک است.

وی، صنعت دفاعی را نقش اول استقلال کشور دانست و خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی نیازمند بالاترین تکنولوژی‌ها است و در این زمینه اقدامات بسیار بزرگی در این حوزه انجام شده است و طی سالیان گذشته همواره از نزدیک شاهد اقدامات فعالان صنایع دفاعی هستم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.