×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشرفت و توسعه هرمزگان در گرو همدلی و همراهی مسئولان است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی پیش از ظهر چهارشنبه با همراهی معاون وزیر نفت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دیدار با حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تشریح عملکرد یکساله و تاکید بر توجه ویژه دولت به توسعه و پیشرفت استان اظهار داشت: امسال در هفته دولت به نسبت سال گذشته جهش بسیار زیادی را در حوزه کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها داریم.

وی با اشاره به مشکلات مردم در دولت گذشته افزود: در دولت گذشته حتی واردات واکسن هم به FATF گره زده شد و در همه امور به دنبال لبخند غرب بودیم اما در این دولت بدون وابستگی به غرب کار پیش رفته و مذاکرات نیز ادامه دارد ان‌شاء‌الله تمام این اقدامات دولت سیزدهم مورد رضایت رهبر معظم انقلاب، مردم و روح مطهر امام و شهدا قرار گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: امروز سه پروژه مهم در استان شامل نیروگاه خورشیدی، پروژه‌های شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: مقامات کشوری هم برای افتتاح پروژه‌های هرمزگان وارد این استان خواهند شد که این مطلب نشانگر اهمیت استان و ظرفیت‌های بی نظیر هرمزگان در عرصه ملی است.

دوستی با تاکید بر وحدت موجود در استان میان مسئولان گفت: حمایت‌های ویژه نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان دولتی بسیار دلسوزانه و پدرانه است، در توسعه و پیشرفت استان همه مسئولان استان متفق القول هستیم و منافع ملی و استان هرمزگان دنبال و پیگیری می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.