×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد امیدواری در جامعه جزو مطالبات رهبری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار استاندار هرمزگان و مدیران استانی در نخستین روز هفته دولت، اظهارداشت: رهبری در دیدارهایی که با هیات دولت داشتند مسائل مهمی را بیان‌ فرمودند، اولین نکته تکیه بر ارزش‌ها بود که اگر مسئولین و خدمتگزاران تکیه بر ارزش‌ها داشته باشند مردم نیز به ارزش‌ها تکیه خواهند کرد و حق ارزش‌ها در جامعه ادا می‌شود.

وی افزود: نکته دومی که رهبری تاکید کردند این بود که از نخبگان و فکر مردم در کارها غفلت نشود و تلاش همراه با خلوص و از جنس مجاهدانه نیز جزو دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، تلاش مجاهدانه با تلاش معمولی فرق دارد، تلاش مجاهدانه سقف تلاش را در بر می‌گیرد و این نوع تلاش را ما در اکثر مدیران استان از جمله شخص استاندار در این دوره دیدیم و همیشه در میدان بوده‌اند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: آفتی که در دولت‌های گذشته داشتیم و نباید آن را در این دولت داشته باشیم این است که نباید حرکت دولت بی‌برنامه و بی‌هدف باشد، حرکت با برنامه و هدفمند باعث می‌شود انسان مسیر را کوتاه کند لذا رهبری فرمودند که حرکت‌تان باید با برنامه باشد.

وی تاکیدکرد: رهبری عدالت را به عنوان اولویت اول دولت سیزدهم معرفی کرده است که توزیع عادلانه ثروت و امکانات و توزیع عادلانه آنچه که داریم و حرکت‌های متوازن در همه بخش‌ها را در بر می‌گیرد، فساد ستیزی هم جزو برنامه‌های آقای رئیس‌جمهور بود لذا مبارزه با فساد باید جدی گرفت.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: ایجاد امیدواری در جامعه دیگر مسئله مهمی است که جزو مطالبات رهبری است که بسیار هم کار سختی است لذا رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها هم باید پای کار اطلاع رسانی و امیدبخشی به مردم بیایند و با بیان خدمات انجام شده امید مردم را احیا کنند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۸۷۱ پروژه در هفته دولت گفت: رشد ۲۵ برابری اقدامات دولت در هرمزگان در مدت زمان کوتاه اتفاق مبارکی است که نشان می‌دهد در مدت زمان کوتاه اقدامات بسیار خوبی برای هرمزگان انجام داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.