×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۱ طرح‌ دریایی و بندری در هرمزگان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حسین عباس‌نژاد از شاخص‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری بندر شهید رجایی در هفته دولت امسال به طرح زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت در اراضی، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح به اراضی پشتیبانی، تعمیرات اساسی انبار ۲۰ تزانزیت و بهره‌برداری از یک فروند شناور طناب‌گیر همیار ۴ اشاره کرد.

وی، اتمام تعمیرات اساسی و ساماندهی محوطه‌ها و جمع‌آوری آبهای سطحی و ساختمان‌های آتش‌نشانی بندر شهید رجایی را از دیگر طرح‌های مهم و آماده افتتاح در هفته دولت ۱۴۰۱ اعلام کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: پنج دستگاه مدالتور S.T.V دانش بنیان و همچنین پنج دستگاه مادربورد رادار ترما S.T.V دانش بنیان که با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در بزرگترین بندر تجاری کشور انجام گرفته از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

عباس‌نژاد افزود: در هفته دولت امسال نیز ساختمان مرجع دریایی بندرجاسک، اتمام طرح تعمیرات اساسی شبکه هدایت سیلاب بندر لنگه و اتمام تعمیرات اساسی اسکله، آسفالت و روشنایی موج شکن شرقی بندر لنگه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

به گفته وی، با بهره برداری از این طرح ها که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی است، برای ۹۹۷ نفر از جوانان بومی منطقه ایجاد اشتغال خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.