×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ادای احترام استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به شهدای شهر بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،صبح امروز طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سالاری معاون وزیر نفت، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، ویژه برنامه‌های هفته دولت در بندرعباس آغاز شد.

استاندار هرمزگان در اولین برنامه از سری برنامه‌های هفته دولت در گلزار شهدای بندرعباس حاضر شد و با اهدای شاخه‌های گل به مقام شامخ شهدای شهر بندرعباس ادای احترام و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این آیین اظهار داشت: امروز روز عهد بستن با شهدا است که هر چه در توان داریم برای پیشرفت استان و رفاه مردم به کار بگیریم تا هر کس در جغرافیای ایران عزیز و هرمزگان زندگی می‌کند رفاه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: شرایطی که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفت شرایط خاصی بود چرا که بدهی‌های باقی‌مانده از دولت قبل، خالی بودن خزانه و استفاده منابع ارزی کار را سخت کرده بود اما با این وجود مجموع پروژه‌هایی که امسال در هرمزگان در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود نسبت به سال گذشته ۲۵۰۰ درصد افزایش یافته و ۲۵ برابر شده است که نشان از توجه دولت به استان هرمزگان دارد.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: پتروپالایشگاه‌ شهید سلیمانی، پتروپالایشگاه‌ جاسک، طرح‌های بهسازی و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس از جمله طرح‌های  مهم وزارت نفت در استان هستند که همین سه طرح حدود ۲۰ میلیون دلار اعتبار و سرمایه‌گذاری را در برمی‌گیرد که تنها در یک دولت، تنها در یک وزارتخانه و تنها در یک استان انجام شده‌است که می‌تواند گواه خوبی برای عملکرد یکساله دولت باشد.

مهندس دوستی تاکید کرد: خط لوله گازرسانی به جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و پروژه‌های انتقال گاز به بندرلنگه و میناب نیز تا پایان امسال تکمیل خواهند شد همچنین پایانه صادرات دریایی گاز مایع نیز امروز افتتاح خواهد شد.

مهندس دوستی کلنگ‌زنی مخازن شهید مهدوی و بهره‌برداری از طرح توسعه پالایشگاه پاسارگاد را از دیگر برنامه‌های مهم دولت در استان معرفی کرد و گفت: در تلاش هستیم در پروژه‌هایی که اجرا می‌شود سنگ بنای درستی را برای توسعه استان قرار دهیم، بحث تامین نیروی انسانی بومی را هم در آن دیده‌ایم و خادمی مردم را وظیفه خود می‌دانیم لذا باید بدانیم امام زمان(عج) و شهدای عزیز ناظر بر اعمال ما هستند لذا همه ما باید حواسمان باشد که هم باید در آخرت پاسخگو باشیم و هم بنا بر سنت الهی اگر ذره‌ای کم بگذاریم یا پول بیت‌المال را بالا و پایین کنیم آبرویمان در دنیا نیز خواهد رفت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان دست زدن به تصمیمات بزرگ، جراحی اقتصادی بهبود روابط بین الملل با کشورهای همسایه، افزایش ترانزیت افزایش صادرات نفتی و غیر نفتی افزایش تولیدات کشاورزی و جلوگیری از گره‌خوردن مسائل کشور به اخم و لبخند آمریکا را از جمله ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در بسیاری از حوزه‌ها حرف از رشد ۱۰، ۲۰ درصدی نیست بلکه چند صد درصد استان با رشد روبرو بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.