×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷  نفر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عبدالرسول دریایی با اشاره به اینکه خوشبختانه با حمایت های استانداری و سازمان شیلات ایران در سال جاری شاهد توفیقات و دست آوردهای خوبی برای مردم استان و ملت ایران بوده‌ایم، گفت: در هفته دولت سال جاری چهار مزرعه پرورش میگو با بیش از هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی بالغ بر ۱۰۹ نفر، در شهرستان های بندرعباس و سیریک به بهره برداری می رسد که با به بهره برداری رسیدن این مزارع بالغ بر هزار و ۱۳۰ تن میگو به تولید میگوی پرورشی استان هرمزگان افزوده می شود.

وی افزود همچنین دو مرکز تکثیر با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای بیش از ۴۵ نفر در شهرستان های قشم و سیریک به بهره برداری می رسد که مجموعا ۲۵۰ میلیون قطعه لارو به ظرفیت تولید لارو میگو استان با بهره برداری از این دو مرکز افزوده می شود.

دریایی همچنین از افتتاح دو مزرعه پرورش ماهی در قفس در شهرستان سیریک با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۲۳میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد با افتتاح این دو مزرعه برای ۲۰ نفر اشتغل زایی ایجاد می شود و بالغ بر ۴۰۰ تن به ظرفیت تولید پروش ماهی در قفس استان افزوده می شود.

مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین تصریح کرد: یک مزرعه پروش کرم خونی(غذای آبزیان) نیز با اشتغال زایی ۱۳ نفر و سرمایه گذاری۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس و با ظرفیت تولید ۶ تن در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل شیلات هرمزگان همچنین از آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه شیلاتی شامل دو مجتمع پروش میگو، دو مرکز تکثیر میگو و همچنین بهسازی و لایروبی بندر صیادی (رمچاه-قشم) در شهرستان های قشم ، جاسک ، بندرلنگه و پارسیان خبر داد و افزود : این پروژه ها با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر896 میلیارد تومان برای 452 نفر اشتغال ایجاد می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.