×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندر صیادی رمچاه با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان شامل بهسازي موج شكن شرقي به طول ٢٦١ متر، احداث دايك ٦٠٠ متر و جمع آوري موج شكن غربي قديمي به طول ٢٤٠ متر می شود.

مهدی دوستی این پروژه را یکی از  پروژه های مهم شیلات استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه برای حدود ۸۰۰ نفر اشتغال زایی و خدمات دهی ایجاد کرده است.

در ادامه عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان برگزاری یادواره ها و برنامه های هفته دولت را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده است.

وی گفت: بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از ۳۳۰ نفر صیاد و حدود ۱۱۰ فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از ۲۱ هزار تن صید خدمات دهی می کند.

دریایی خاطر نشان شد: بندر صیادی رمچاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه ای است و این شرایط به‌ نوبه خود می‌تواند وضعیت متفاوتی را درزمینه رونق صیادی ، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کند .

گفتنی است در هفته دولت امسال ۹ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷ نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 896 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 452 نفر در استان هرمزگان آغاز می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.