×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراقب جنگ روایت‌ها باشیم/ دشمن می‌خواهد روح امید را بگیرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بندر عباس، اظهار کرد: بعد از واقعه عاشورا جنگ روایت‌ها شکل گرفت که برگرفته از روایت دشمن برای تحریف و تردید مردم در واقعیت عاشورا بود.

وی افزود: در این زمان حساس با وجود روشنگری‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بزرگ ترین جهاد برای بصیرت مردم اتفاق افتاد که در عصر ما با بیان جهاد تبیین عجین شده است.

خطیب جمعه شهرستان بندر عباس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ادامه داد: امروز شاهد اتفاقات بسیار بزرگ هستیم که برای توسعه و پیشرفت کشور رقم خورده است البته دشمن به دنبال سیاه نمایی کمبودها و خلاها که در کشور وجود دارد دست بگذارد و کارهای بزرگ انجام شده را به حاشیه ببرد.

محمد عبادی زاده ادامه داد: دشمن به دنبال این است که روح امید را از مردم بگیرد و اگر تحقق پیدا کند روزی خطرناک برای امت اسلامی است.

وی افزود: مردم تلاش و همت مسئولان در جهت خدمت رسانی را مشاهده می‌کنند و لو اینکه نقایص و کمبودها را احساس کنند ولی رضایت مندی خود را نشان می دهند.

امام جمعه شهرستان بندرعباس با تذکری به دولت،  تصریح کرد: مردم نیازمند آرامش هستند و این آرامش را باید در بازار متوجه شوند.

حجت الاسلام عبادی زاده با گلایه از گرانی‌های روزانه ادامه داد: مسئولان باید با نظارت و مدیریت، فضای بازار را کنترل کنند، افزود: قطار خدمت به حرکت افتاده و آرامش به آخر رسیده است و چرخ حرکت اقتصادی کشور به راه خود ادامه می دهد.

خطیب جمعه شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: کشور در تحقق نظام بانک داری بدون ربا موفق نبوده است و این نظام اقتصادی ربوی، انگیزه کار را از بین می برد. امروز اگر جامعه اسلامی از بانک‌ها استفاده کند و بانک‌ها، سرمایه‌ها را در اختیار تولید قرار دهند شاهد تحول عظیمی در چرخه اقتصادی خواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.