×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاز اول مزرعه پرورش ماهی در قفس بندر کلاهی به بهره‌برداری رسید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در پنجمین روز از هفته دولت و به همت دولت مردمی، با حضور  مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر حسین رئیسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شیلات و جهاد کشاورزی استان، فاز نخست مزرعه پرورش ماهی در قفس شرکت تعاونی صیادی ملاح ماهی بندر کلاهی با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به پتانسیل بالای هرمزگان در حوزه دریا و تاکید بر فعال سازی اقتصاد دریا محور، شیلات و حوزه پرورش ماهی در قفس را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای فعال نمودن این مسئله دانست.

وی افزود: هرمزگان در حال حاضر رتبه نخست پرورش ماهیان دریایی در قفس کشور را به خود اختصاص داده و این موضوع ظرفیت فعال در حوزه دانش بنیان، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و موارد دیگر است و بدون شک با بها دان به این ظرفیت و رفع موانع توسعه‌ایی آن می توان اتفاقات خوبی را در حوزه اقتصاد استان و کشور رقم زد.

گفتنی است این مزرعه متعلق به شرکت تعاونی صیادی ملاحی ماهی بندر کلاهی با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد تومانی بوده که در فاز نخست، بالغ بر ۳۰۰تن تولید ماهی به تولیدات آبزی پروری استان اضافه خواهد شد و برای 15 نفر نیز ایجاد اشتغال کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.