×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
رشد بیش از ۳۰۰ درصدی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان میناب

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهندس مهدی دوستی، در بخش دوم،برنامه پنجمین روز از افتتاح پروژه‌های هفته دولت بعد از بهره‌برداری از طرح‌ها در شهرستان سیریک وارد شهرستان میناب شد و با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان برنامه‌های خود را آغاز کرد.

مهندس دوستی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌ زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره شهید اسحاق زاهدی در روستای دهو در جمع بندی پروژه‌های پنجمین روز از هفته دولت استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،اظهارداشت: افتتاح مرکز تکثیر لارو میگو، بهره‌برداری از واحد ۶۰۰ تنی تولید ماهی در قفس که ۱۰ درصد به ظرفیت تولید استان اضافه می‌کند از جمله برنامه‌های امروز در شهرستان سیریک بود که در ادامه آن بصورت وبیناری تمامی پروژه های شیلاتی استان به بهره برداری رسید.

           

وی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی به بخش بمانی  بیان‌کرد: این پروژه جزو مطالبات دیرین مردم سیریک بود و به فضل الهی آب پایدار به دست مردم رسید و فازهای بعدی پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان نیز با ساخت مخازن و احداث خط لوله  آغاز شده است.

مهندس دوستی گفت: در شهرستان میناب هم در ابتدا به صورت متمرکز پروژه‌های بهزیستی را به نمایندگی از تمام پروژه های بخش رفاه و تامین اجتماعی استان به شکل وبیناری از محل فرمانداری افتتاح کردیم و در گام دوم عملیات بهره‌برداری از پروژه‌های شهری میناب آغاز شد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت پروژه های شهری در ارتقاء کیفیت زندگی مردم افزود: خوشبختانه میناب در بحث شهرداری عملکرد بسیار خوبی داشته و پروژه‌های قابل توجهی را توانستند به مرحله بهره‌برداری برسانند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

استاندار هرمزگان با اشاره به بهره‌برداری از یک باب مدرسه خیرساز در شهرستان از تجهیز آزمایشگاه‌ این مدرسه از محل اعتبارات استانی نیز خبر داد و درباره دیگر پروژه های میناب گفت:باحضور معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی بازارچه دائمی صنایع دستی میناب که یکی از مطالبات مردم شهرستان بود نیز انجام شد و قول مساعد ایشان در تامین اعتبار مکمل طرح جهت تسریع در اتمام بازارچه از خبرهای خوب بود همچنین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره شهید اسحاق زاهدی هم با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال در روستای دهو میناب به بهره برداری رسید.

مهندس دوستی با تاکید بر تمرکز ویژه بر توسعه میناب به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان، عنوان‌کرد: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت امسال در میناب رشد بیش از ۳۰۰ درصدی را نشان می‌دهد که حاکی از سه برابر شدن طرح‌ها در این شهرستان است و میزان ارزش‌ آن‌ها نیز  از حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سال قبل به ۶۱۶ میلیارد تومان رسیده است که عدد بسیار قابل توجهی است و ما تقریبا هیچ سالی چنین جهشی در میزان و ارزش پروژه‌ها شاهد نبودیم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان تشریح‌کرد: با توجه به تثبیت مدیریتی دولت امیدواریم علاوه بر این جهش چندصد درصدی پروژه‌ها، بتوانیم بسته‌های ویژه‌ای با کمک مدیران و نمایندگان مردم شریف شهرستان برای هفته دولت آینده داشته باشیم.

       

وی تصریح‌کرد: سال آینده، تلاش می‌کنیم افتتاح‌های بزرگ‌تری را در میناب داشته باشیم و امیدواریم تا قبل از پایان سال یک پروژه خاص و ویژه را برای شهرستان میناب کلنگ‌زنی کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدیدش از بیمارستان میناب گفت: این بیمارستان یکی از مسائل اصلی شهرستان میناب است و دکتر رئیسی نماینده محترم مردم شرق هرمزگان بسیار پیگیر این موضوع هستند، در سازمان برنامه و بودجه هم اعتبارات آن را پیگیری می‌کنند و خوشبختانه خبرهای خوبی برای بیمارستان میناب وجود دارد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در هرمزگان با تشکر از نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس، خاطرنشان‌کرد: در تمام اتفاقات خوب امروز در منطقه، یک بازوی پیش‌برنده امور، دولت بوده و یک بازو مربوط به مجلس و شخص دکتر رئیسی می‌شد که در جذب منابع برای کل استان و به ویژه شرق نقش ویژه‌ای داشتند.

گفتنی است عصر امروز در آخرین طرح بهره‌برداری شده از سوی استاندار هرمزگان در شهرستان میناب زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره شهید اسحاق زاهدی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال در روستای دهو میناب به بهره برداری رسید.

استاندار همچنین پس از بازدید از مجتمع علمی کاربردی میناب و بررسی مسائل تسهیلاتی پروژه،حمایت دولت در رفع موانع تکمیل این طرح اصولی اشتغال مبتنی بر آموزش را اعلام و به سفر خود پایان داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.