×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر یکروزه مدیرکل بنیاد هرمزگان به بخش رویدر شهرستان بندرخمیر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عطا ناوکی  به‌مناسبت هفته دولت با همراهی غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید وامور ایثارگران  هرمزگان در سفر یک‌روزه به بخش رویدر شهرستان بندرخمیر با تنی چند از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دیدار کرد و گفت: حضور جوانان شجاع در دفاع از حریم اسلام و تأمین آسایش در سراسر مرزهای کشور، آرامش پایداری را به مردم جامعه بخشید.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه جانبازان حق بزرگی بر گردن ما و انقلاب دارند، افزود: یکی از افتخارات ما این است که در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم می‌رسیم، لیکن تلاش خواهیم کرد تا در حد توان مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.
وی شهادت را هدیه‌ای معنوی از جانب خداوند دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید به برکت نعمت ولایت، خون شهدا و از خودگذشتگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بهترین امنیت را داریم.
ناوکی یکی از رسالت‌های مهم مسئولان بنیاد شهید وامور ایثارگران را دیدار، تجلیل، تکریم و رسیدگی مشکلات جامعه ایثارگری برشمرد و گفت: به عنوان خادمان این قشر سعی خواهیم کرد در تمام ایام سال رسالت خود را به درستی انجام دهیم.
گفتنی است؛ مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان در این سفر یکروزه به اتفاق احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر، شهردار و اعضای شورای بخش رویدر در مراسم افتتاح عمرانی این بخش به مناسبت هفته دولت شرکت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.