×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش سرمایه اجتماعی نظام دستاورد وفاق و اتحاد ملی بین قواست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار گفت: وفاق و اتحادملی بین قوا که امروز وجود دارد سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داده است و همه قوا افتخارشان این است که خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانند.

دوستی تسری این اتحاد را در استان ویژه خواند و افزود: همدلی و تعامل مجموعه قوه قضاییه و دولت در هرمزگان در رفع مسائل و مشکلات مردم و بهبود معیشت مردم نمود یافته است.

استاندار هرمزگان توفیقات عملکردی دولت بویژه رشد ۲۵برابری پروژه های هفته دولت در استان نسبت به سال قبل را نتیجه ورود جدی قوه قضاییه و ناامن شدن فضا برای متخلفان برشمرد و ادامه داد: بخش عمده ای از منابع اختصاص یافته به استان حاصل سفر رییس جمهور محترم و بخشی حاصل مدیریت انجام شده است.

وی تمرکز قوه قضاییه و دولت مردمی بر نظارت ها را موجب امنیت خاطر مردم خواند و گفت: اولویت ما آماده سازی مدارس استان برای ورود فرزندانمان در سال تحصیلی جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمام صرفنظر از درست یا غلط بودن شروع آنهاست که براساس درصد پیشرفت هر پروژه منابع لازم اختصاص خواهد یافت.

دوستی با تاکید بر اتخاذ تصمیمات شدنی اظهار داشت: سعی خواهیم کرد از ساختمان های معطل دولتی برای استقرار واحدهای مختلف قضایی در شهرستان ها استفاده کنیم.

دکتر قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: محورهای مورد تاکید رییس محترم قوه قضاییه در استان با تعامل و برنامه های نماینده عالی دولت در استان عملیاتی شده و بارخوردهای آن مورد رضایت مردم است.

رییس کل دادگستری هرمزگان رفع تصرفات و عملکرد خوب استان در مبارزه با قاچاق سوخت و کالا را جزء محورهای مهم این تعامل برشمرد و افزود: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی بعنوان سرمایه نظام و دولت دستاورد همدلی قوا در استان است و باید از این بستر مناسب برای خدمت به مردم بهره برد.

در پایان دکتر قهرمانی با اهداء لوح از مهدی دوستی استاندار هرمزگان قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.