×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
عملیات اجرایی خط خردایش معدن مجتمع معدنی فولاد لاوین آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در هفتمین روز از هفته دولت با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، رئیس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آیین بهره برداری از معدن و کوره مجتمع معدنی فولاد لاوین برگزار شد.

سرمایه ثابت این معدن 150 میلیارد ریال بوده و ذخیره قطعی معدن 110 هزار تن سنگ آهن هماتیت و مگنتیت است که میزان استخراج سالیانه آن 22 هزار تن است و زمینه اشتغال مستقیم 15 نفر را فراهم کرده است.

سرمایه ثابت کوره دوار مجتمع معدنی فولاد لاوین بیش از 850 میلیارد ریال است که 15 نفر بصورت مستقیم در این خط از تولید، مشغول به فعالیت هستند، از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این مجتمع، ایجاد خطوط استخراج تا تولید آهن اسفنجی است، این مجتمع ظرفیت تولید سالیانه 44 هزار تن آهن اسفنجی دارد.

امروز همچنین عملیات اجرایی خط خردایش معدن مجتمع معدنی فولاد لاوین نیز آغاز شد، سرمایه ثابت این خط 150 میلیارد ریال بوده‌ و ظرفیت تولید سالیانه سنگ آهن دانه بندی شده آن 60 هزار تن بوده و برای 10 نفر شغل ایجاد کرده است.

استاندار هرمزگان ضمن بازدید میدانی از این معدن، توسعه صنایع معدنی و زنجیره تولید آهن را یکی از سیاست‌های مهم استان برشمرد و بر تامین زیرساخت‌های لازم و افزایش راندمان تولید و اشتغال تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.