×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تفاهم نامه همکاری در کلیه امور آموزشی فرهنگی اجتماعی و ورزشی مرتبط با سالمندان

به گزاراش تجارت جنوب آنلاین،در جلسه ای با حضور رسول جهانداری رئیس سازمان، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی و رئیس دبیرخانه شورای سالمندان استان هرمزگان، دکتر محمدی دبیر شورای سالمندان استان و مریم درویشی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رسید.

رسول جهانداری بیان داشت: با توجه به شرایط و ویژگی های خاصی که در دوران سالمندی برای انسان به وجود می آید با این تفاهم نامه سعی داریم خدماتی درخور شأن قشر سالمند در حوزه آموزش پدیده سالمندی، برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی ویژه سالمندان ارائه نماییم.

وی محورهای همکاری دوجانبه را تشریح کرد: ارتقا سطح فرهنگی جامعه در خصوص پدیده سالمندی، توانمند سازی سالمندان با تاکید بر توسعه محیط های دوستدار سالمندان، حفظ و ارتقا سلامت جسمانی_ روانی_ اجتماعی و معنوی سالمندان، تقویت و توسعه زیر ساخت های مورد نیاز در امور سالمندان، تقویت حمایت های اجتماعی از سالمندان از محورهای اصلی این تفاهم نامه می باشد.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان، گفت: در تلاش هستیم با این همکاری، اقدامات مؤثری که برای گروه خاص سالمند برنامه ریزی و در نظر گرفته ایم را به انجام برسانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.