×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از ظرفیت های شهرداری و شورای شهر برای کاهش مشکلات مددجویان کمیته امداد استفاده شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،فاطمه جراره در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس ، ضمن تسلیت رحلت عالم مجاهد استاد برجسته اخلاق حضرت آیت الله ناصری اصفهانی به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و همه دوستداران و ارادتمندان این عالم، اظهار کرد: از همه بزرگواران به ویژه دست اندرکاران ستاد اربعین که شرایط رویداد بزرگ پیاده روی اربعین را فراهم می کنند، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی با بیان اینکه امیدوارم سریعتر این مشکلاتی که در کشور همسایه عراق به وجود آمده حل شود، ادامه داد: امیدواریم به برکت نگاه اباعبدالله الحسین(ع) پیاده روی بزرگ اربعین همانند سال های قبل با استقبال پرشور مردم برگزار شود.

جراره ضمن تشکر از شهردار بندرعباس، افزود: از کارکنان پرتلاش شهرداری، به واسطه آماده سازی پروژه های هفته دولت،احداث پارک های محله ای و ارائه خدمات به شهروندان تشکر و قدردانی می نمایم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: موضوعاتی که خواسته شهروندان است، برای حل آن، برنامه ریزی شود و همچنین توجه به محلات کم برخوردار و قدیمی در اولویت شهرداری باشد.

وی عنوان کرد: ارتباط شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس با کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گسترش می یابد و از ظرفیت های شهرداری و شورای شهر برای کاهش مشکلات مددجویان استفاده خواهد شد.

جراره تصریح کرد: ان شاالله بتوانیم برنامه ریزی مناسبی داشته و به واسطه مسئولیت فردی و اجتماعی خود کمک کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم و در این شرایط اقتصادی، مشکلات مددجویان را حل کنیم، امیدوارم زمانی برسد که ما هیچ مددجو و فقیری را نداشته باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: راه اندازی بازارچه های دائمی و استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری یکی از راهکارهای کمک به مددجویان کمیته امداد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، برای حل مشکلات مددجویان، علاوه بر شورای شهر و شهرداری، امیدواریم دیگر دستگاه ها نیز، پای کار بیایند تا شاهد کاهش مشکلات آنان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.