×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
۲۶ طرح عمرانی در سیریک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی عصر چهارشنبه همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت با همراهی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی عازم شهرستان سیریک در شرق استان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در بدو ورد به شهرستان سیریک پس از آئین استقبال توسط پاکروان فرماندار سیریک، معتمدین محلی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در روستای کرپان جاده ساحلی روستا را با اعتباری بیش از شش میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

کامرانی در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سیریک با حضور در شهر بندری گروک ساختمان شهرداری و آتش نشانی این شهر را با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، پس از افتتاح طرح های عمرانی شهر گروک عازم شهر سیریک مرکز شهرستان شد و در بدو ورد به سیریک با حضور در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کامرانی در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سیریک درمانگاه شبانه روزی شهر سیریک را با همراهی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار شهرستان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگانگ پس از افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهر سیریک با حضور در روستای شمع جو بخش مرکزی شهرستان جاده ساحلی روستا را با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

کامرانی سپس با حضور در روستاهای مهرگی گونمردی شهرستان سیریک خانه بهداشت روستای مهرگی و دو واحد زیست پزشک روستای گونمردی را با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سیریک با حضور در روستای میشی شهرستان دو طرح شامل کارخانه عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو و کارخانه یخ قالبی را در این روستا را با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

کامرانی در پایان سفر به شهرستان سیریک با همراهی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و فرماندار سیریک از بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان و سایت های پرورش میگو به صورت میدانی بازدید بعمل آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.