×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولد ۲۴ ایده نوآورانه کسب‌وکار در نخستین هم‌آفرینی قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام سعید آخوندی با اعلام این خبر گفت: هم‌آفرینی قشم با هدف نوآوری در عرضه محصول یا خدمات گردشگری، فرهنگی و اجتماعی منطبق بر فرهنگ بومی جزیره شکل گرفته است.
وی ادامه داد: از اهداف اصلی این هم‌آفرینی، گردهمایی و تعامل گروه‌های مختلفی از شهروندان در حوزه‌های مختلف است تا بتوانند تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذراند و در توسعه جزیره قشم سهیم باشند.
به گفته حجت‌الاسلام آخوندی، هم آفرینی‌های قشم متشکل از کارگاه های آنلاین و رویدادهای حضوری محل دیدار و گفت‌وگوی جوانان بااستعداد و نخبه جزیره و تعامل با مسوولان برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه است.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین رویداد ۲۴ ایده نوآورانه از طرف جوانان جزیره به عرصه ظهور رسید.
وی تصریح کرد: این ایده‌ها عمدتا در راستای توسعه میراث گرانقدر صنایع دستی جزیره، خدمات گردشگری، تفریحی و اقامتی و ارتقای خدمات الکترونیک و مجازی گردشگری قرار دارند.
حجت‌الاسلام آخوندی یادآور شد: براساس دستورات رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هدف نخست ما توسعه حوزه فرهنگی و گردشگری با استفاده از مشارکت فعال جامعه محلی می‌باشد و هم‌آفرینی این فرصت را فراهم می‌کند.
به گفته وی، هم‌آفرینی جزیره قشم در ابتدای راه قرار دارد و با امتداد این مسیر و برگزاری رویدادهای متوالی آینده روشنی در انتظار جزیره خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.