×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان از بیمارستان درحال ساخت کودکان بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سرهنگ دوم پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با همراهی جمعی از شورای فرماندهی این سازمان و فرمانده پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت بندرعباس از پروژه بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس که در ضلع شمالی بیمارستان کودکان فعلی در حال ساخت است بازدید میدانی به عمل آورد.

 

بیمارستان کودکان

وی، در راستای رفع موانع و مشکلات و اتمام پروژه با مهندسان و مدیر پروژه گفتگو کرد و با تمام تلاش و اضافه کردن شیفت‌های کاری بتوانند به زودی این بیمارستان به بهره برداری برسد.

در ادامه نیز رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات از موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ساحل خلیج فارس که در درب ورودی بیمارستان کودکان مستقر است بازدید کرد.

سرهنگ‌ دوم پاسدار شهبازی با مدیر اجرایی موسسه خیریه ساخل خلیج فارس دیدار کرد و از تلاش‌ها و حمایت‌های خیرخواهانه این موسسه که برای کودکان سرطانی در رده سنی نوزاد تا ۱۴ سال هرمزگانی انجام می‌دهند تشکر و قدردانی کرد.

در پایان، رئیس سازمان بسیج کارگران کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از توجه و گام ارزشمند شرکت پالایش نفت بندرعباس به خصوص از هاشم نامور مدیرعامل و اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره این مجموعه تولیدی بزرگ برای احداث بیمارستان تخصصی کودکان و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

گفتنی است، بیمارستان جدید کودکان توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس بندرعباس با ظرفیت ۹۰ تخت و به وسعت ۹ هزار مترمربع در پنج طبقه در حال ساخت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.