×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساختارهای اداری باید بهره ور شود/ قانون ملاک تمام تصمیم گیری ها باشد/

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی نهاد با اشاره به تاکید استاندار بر رعایت قانونمداری اداری یادآورشد: همه مدیران باید وضعیت نیروهای مجموعه خود را با رعایت قانون و درچارچوب اداری تعیین تکلیف کنند.
وی با اشاره به سند تحول دولت مردمی و تاکید رییس جمهور محترم در جشنواره شهید رجایی گفت: اصلاح ساختار اداری قدیمی به عنوان یکی از سیاستهای دولت در سند تحول دولت مردمی پیش بینی شده و ضروری است مورد توجه و نگاه ویژه همه مدیران دستگاه ها قرار گیرد.

خاکی نهاد یادآور شد: استاندار هرمزگان به دلیل گذر از ساختارهای معیوب فعلی و تلاش در ایجاد فرایندهای خلاقانه حائز رتبه برتر کشور شده اند بنابر می طلبد این روند و فرایند اصلاحی مورد تاکید در دستور کار قرار گیرد تا با اصلاح ساختار غیربهره ور، تحولاتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فرایندهای پاسخگویی اداری بسیارطولانی است، تصریح کرد: کارشناسان می توانند با ارسال نظرات تخصصی خود کمک کنند که برخی از فرایندهای اداری زمانبر و هزینه بردار که خروجی مطلوبی ندارند و نارضایتی مردم را از دستگاه ها به دنبال خواهد داشت زودتر اصلاح شوند.

معاون استاندار با تاکید بر توجه به اسناد بالادستی به عنوان محور امور اجرای استان یادآور شد: فرمایشات و گفتمان امامین انقلاب و رئیس جمهور محترم و تاکیدات مقام عالی استان باید در همه امور دستگاه ها جاری و ساری باشد.

وی با توجه به فراهم شدن زمینه بازنگری و تجدید ساختار مدیریتی افزود: در شرایط فعلی طراحی ساز و کار مناسب و مدرن برای نوسازی اداری و جاری کردن مفاهیم نوین مدیریتی منطبق با مقتضیات بومی فراهم است و ضرورت دارد با بهره مندی از تکنیک هایی نوین روش های انجام کار همچنین استفاده مناسب و به موقع از فناوری های اداری و اطلاعات، اصلاح و مکانیزاسیون فعالیت های نظام اداری در اولویت کار قرار گیرد.

رئیس کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری مدیریتی استانداری بیان داشت: در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی، سرعت و دقت در عملیات همچنین ارتقاء کیفیت و مطلوبیت ارائه خدمات به مردم، امکانات نظارت و ارزیابی نیز وجود دارد.

خاکی نهاد اضافه کرد: مدیران اقدامات خود را در این زمینه به طور مستمر مورد بازبینی و بازنگری قرار داده و در این راستا شناسایی و مستندسازی مناسب روش ها، رویه، فرایند ها درکنار آموزش کارشناسان ، مجریان و مدیران در بهبود و اصلاح فرآیندها مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است کمیته اصلاح ساختار و فرآیندها و فناوری مدیریتی یکی از کمیته های زیرمجموعه کارگروه توسعه مدیریت استانداری است که کار خود را در اصلاح ساختار از مجموعه استانداری آغاز کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.