×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
منتخبان چهارمین جشنواره ورزشی اصحاب رسانه هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مراسم تجلیل از برترین های مسابقات ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، مجتبی عامری معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان، نفیسه شیبانی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، غلامعباس شمس‌الدینی و حسین روحی رئیس و دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد.

محمود رئیسی مسوول کمیته ورزش و سلامت انجمن صنفی روز نامه نگاران در مورد جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه توضیحاتی داد و گفت: خبرنگاران و اصاحب رسانه نیاز دارند تا با توجه به شغلی که دارند در کنار آن به ورزش بپردازند به همین خاطر از مدیرکل ورزش و جوانان می خواهم که در روزهای هفته ساعاتی از فضاهای ورزشی برای خبرنگاران در نظر بگیرند.

وی در خصوص مطالبات نشریات و روزنامه های استان هم گفت: تعدادی از نشریات و روزنامه های استان مطالباتی را از اداره کل ورزرش و جوانان طلب دارند که امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه هم اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: برای این که اهالی رسانه دغدغه ورزش کردن را نداشته باشند با هماهنگی معاونان اداره کل و با درخواست خود خبرنگاران ساعاتی از سالن ها یا فضاهای ورزشی را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در نظر خواهیم گرفت.

مظفر مهری خادمی نسب بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان در کنار خبرنگاران می باشد و همین جا اعلام می کنم که در برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی در کنار شما هستیم.

وی همچنین در مورد عملکرد اداره کل ورزش و جوانان گفت: در هفته دولت در بحث افتتاح پروژه های ورزشی در سطح کشور عنوان نخست را کسب کردیم که این افتخار با همکاری معاونین و مجموعه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به دست آمده است. مدیرکل ورزش و جوانان در مورد میزبانی والیبال ساحلی آسیا هم خبر داد و اظهار داشت: استان هرمزگان در آبان ماه میزبان مسابقات والیبال ساحلی آسیا است که این میزبانی رخدداد بسیار بزرگی برای استان به حساب می آید.

مظفر مهری خادمی در باره میزبانی جام خلیج فارس و شروع مسابقات جام پرچم در استان هرمزگان خبر داد و گفت: جام پرچم یکی از رویدادهای ورزشی کشوری است که استان هرمزگان یکی از استان های موفق در این جام است.در ادامه این مراسم از خبرنگاران برتر رشته های ورزشی تجلیل به عمل آمد.

چهارمین جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه در رشته های تنیس روی‌میز، تیراندازی با تفنگ بادی، ضربات پنالتی بسکتبال، دارت ، ضربه پنالتی گل فنی فوتبال، شطرنج و بدمینتون برگزار شد.

در مسابقات تیراندازی تفنگ بادی که باحضور ۱۵ نفر از بانوان و آقایان خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن تیراندازی بندرعباس برگزار شد، در بخش آقایان حسین روحی از خبرگزاری بازار و تجارت جنوب عنوان نخست را کسب کرد.‌ بابک پارسا از پایگاه خبری صدای گامبرون دوم شد و محمود رئیسی از روزنامه صبح ساحل در مکان سوم ایستاد. در بخش بانوان ، سیده سکینه محبی از هفته نامه بازار جنوب قهرمان شد. سارا چشم براه از روزنامه اطلاعات در مکان دوم ایستاد و شهین صادقی از پایگاه خبری کلمه نیوز و روزنامه کیهان عنوان سومی را کسب کرد. این مسابقات با همکاری و سرداوری خانم ها خاکساری ، عالی پور و خدری به صورت انفرادی برگزار شد.

در رشته بدمینتون و در بخش آقایان ایرج توکلی از روزنامه صبح ساحل اول شد. علیرضا کناری زاده از پایگاه خبری صنعت جنوب دوم شد. حسین روحی از تجارت جنوب عنوان سومی را کسب کرد.

در بخش بانوان کلثوم حسینی زاده از آوای اقتصاد اول شد. فاطمه سالاری از خبرگزاری ایلنا و هفته نامه هرمزگان من در مکان دوم ایستاد. رویا حسینی زاده از روزنامه اسکناس و سکینه محبی از بازار جنوب مشترکا سوم شدند. در مسابقات بدمینتون ۱۱ نفر آقا و ۸ نفر از بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه با هم به صورت تک حذفی رقابت کردند. داوری این مسابقات برعهده علی اکبر هاشمی پور، عليرضا صادقی ، عارف محمد حسینی ، مسعود پیرزادی، رویا بیدار نفر و خانم بسطام بود.

در مسابقات تنیس روی‌میز و در بخش آقایان راشد شرف از ندای جزیره اول شد. حسن صالحی از بازار جنوب در مکان دوم ایستاد. غلامعباس شمس الدینی از سفیر جنوب سوم و کامبیز حسین پور از پایگاه خبری چلچله بندر چهارم شد. در بخش بانوان فاطمه سالاری از خبرگزاری ایلنا، رویا حسینی زاده از روزنامه اسکناس و مرضيه اکبری زاده از هفته نامه صدف خلیج فارس عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات تنیس روی میز ۱۴ نفر آقا و ۷ نفر از بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه با هم به صورت تک حذفی رقابت کردند. داوری این مسابقات برعهده پوریا پیمانه، صدرا خادم، صدف نصرالهی، طیبه مرودی زاده و فاطمه بلک مک بود.

در پایان مسابقات شطرنج، حسین روحی با چهار امتیاز و پوئن شکنی بیشتر از تجارت جنوب عنوان قهرمانی را کسب کرد. مهراب رشیدی از روزنامه صبح ساحل با چهار امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد و رویا حسینی زاده با سه امتیاز از روزنامه اسکناس عنوان سومی را کسب کرد. در مسابقات شطرنج ۱۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شرکت کرده بودند که در پنج دور به روش سوئيسی با سرداوری شهرام سالاری در سالن زنده یاد بردیا گله داری با هم به رقابت پرداختند.

 

در مسابقات ضربات پنالتی بسکتبال آقایان عبدالعلی پوراشرف از تجارت آنلاین عنوان نخست را کسب کرد.

آزاد کویک از روزنامه سرای وطن دوم شد و محمد کمالی از آوای شرجی سوم شد. در ضربات پنالتی بسکتبال بانوان رویا حسینی زاده از روزنامه اسکناس اول شد.

فاطمه محمود آبادی از روزنامه صبح ساحل دوم شد و فاطمه سالاری از خبرگزاری ایلنا در مکان سوم ایستاد.

جا دارد از رضا هنگام پور مسئول کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری بندرعباس ، داوران مسابقات بسکتبال محمد غلامرضایی و مرضیه بهرامی تشکر کنیم.

در مسابقات ضربات پنالتی گل فنی آقایان ، علیرضا کناری زاده از پایگاه خبری صنعت جنوب اول شد. ایرج توکلی از روزنامه صبح ساحل در مکان دوم ایستاد و محمود رئیسی از روزنامه صبح ساحل در جای سوم قرار گرفت.

در مسابقات ضربات پنالتی گل فنی بانوان مرضیه اکبری از روزنامه صدف خلیج فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد. فاطمه سالاری از خبرگزاری ایلنا در جای دوم ایستاد و راضیه نیرومند از روزنامه صبح ساحل سوم شد.

داور ضربه پنالتی گل فنی فوتبال کاوه جهانبخش بود.

در مسابقات دارت آقایان، علیرضا کناری زاده با ۱۰۲ امتیاز از پایگاه خبری صنعت جنوب اول شد. محمود رئیسی از روزنامه صبح ساحل با ۸۵ امتیاز در مکان دوم ایستاد و عبدالهی پور اشرف با ۸۱ امتیاز از تجارت آنلاین در جای سوم قرار گرفت. در مسابقات دارت بانوان رویا حسین زاده از روزنامه اسکناس با ۱۲۱ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد. سارا چشم براه از روزنامه اطلاعات با ۱۰۱ امتیاز دوم شد و الهام کمالی از کالنگار با ۹۱ امتیاز سوم شد. داور مسابقات دارت هادی امامدادی بود.

این مسابقات به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و روزنامه صبح ساحل برگزار شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.