×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با مدیران دارای عملکرد ضعیف خداحافظی می کنیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی در بیست و پنجمین جشنواره شهیدرجایی که باحضور دکترعبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، مقامات نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد، کسب رتبه و جایگاه برتر استان را حاصل تلاش جمعی دانست و گفت:طبق فرمایشات امیرالمومنین علی( ع) تقدیر از تلاش و زحمت مدیران رسم درستی است و فقط دایره مدیران دولتی را شامل نمی شود.

مهدی دوستی ضمن تشکر از دیدگاه مدبرانه، مدیریت پدرانه و حمایت معنوی حضرت آیت الله عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس افزود: در نظام اسلامی همه سرباز مقام معظم رهبری هستیم و مرزبندی های موجود برای ساختارمندی و نظم بخشی است.

وی با اشاره به همکاری و همدلی یکپارچه تمام قوا، گروه های جهادی و مردم در زلزله سایه خوش اظهارداشت: همه خادم مردم هستیم و موفقیت های به دست آمده و کسب عنوان برتر استان هرمزگان در سطح کشور نتیجه همین یکصدایی و عملکرد جمعی است.

استاندار هرمزگان جهش ۲۵۰۰ درصدی پروژه ها و اعتبارات استان در هفته دولت نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشانه توجه جدی دولت به هرمزگان برشمرد و ادامه داد:اراده رییس جمهور محترم برحمایت از توسعه استان قراردارد و طبق فرمایشات امیرالمومنین علی( ع) تقدیر از مدیرانی که در این مسیر برای خدمت، توسعه و پیشرفت مردم اساس هرمزگان زحمت کشیده اند رسم خوبی است و باید مستمرباشد.

مهدی دوستی با تاکید بر مبارزه با فساد و رشوه بعنوان یکی از اصول اصلی نظام و دولت ابرازداشت:سال اول دولت در هرمزگان بر مزیت های نسبی نفت و معادن، رشداقتصادی، ترانزیت،گمرکات،صادرات و شروع صنایع و پروژه های جدید تمرکز کردیم و امسال بر دو اصل مهم و اساسی تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد و رشوه تمرکزداریم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با مدیران دستگاه های اجرایی که عملکرد ضعیفی داشته اند خداحافظی می کنیم و با مسئولانی که توانایی پاکسازی فساد سیستم خود را ندارند برخوردخواهیم کرد.

در پایان مراسم بیست و پنجمین جشنواره استانی شهید رجایی از عملکرد دستگاه ها و مدیران استانی براساس شاخص های عمومی و اختصاصی قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.