×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محسن خاکی نهاد معاون نمونه استانداری هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت استان با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مدیران ارشد استان برگزار و از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به عنوان معاون نمونه تجلیل و با اهدا لوح استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان تقدیر شد.

در لوح تقدیری با امضا مهندس دوستی استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی در هرمزگان آمده است:

توفیق شما در احراز عنوان مدیر و معاون نمونه استانداری در سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ که با عنایت به تلاش های موثر شما در حوزه هماهنگی مدیریت منابع انسانی استان وظیفه شناسی، امانتداری و حسن خدمت محقق گردیده، شایسته سپاس و قدردانی است. یقیناً راهبری و هدایت شما در هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی در زمینه ساماندهی نظام اداری استان اقدامی موثر و ارزشمند در زمینه ارتقا پویایی و تحرک مدیریت جهادی و رافع چالش‌های نظام اداری استان و افزایش بهره‌وری نیروی کار تلقی می گردد.

لذا ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بدین وسیله از تلاش های جنابعالی در انجام وظایف محوله و عرصه مدیریتی منابع و سرمایه انسانی استان تقدیر و تشکر به عمل می آید. امید است همواره در پرتو عنایت خداوند متعال در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

مهدی دوستی استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.