×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخشش پالایشگاه نفت بندرعباس در حوزه مسئولیتهای اجتماعی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان عملکرد دستگاه های اجرایی در شاخصهای اختصاصی و عمومی ارزیابی شد و شرکت پالایش نفت بندرعباس در ارزیابی شاخص مسئولیتهای اجتماعی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اهدا لوح و تندیس جشنواره شهید رجایی از دکتر هاشم نامور در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و مشارکت در پروژه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و ارتقاء و بهبود کیفیت زیستی در استان و افزایش آثار منطقه ای تجلیل کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت: مسئولیتهای اجتماعی در راهبرد این شرکت، مطابق با استاندارد ISO26000 برای مشارکت در توسعه پایدار جامعه پیرامونی تعریف شده است.

ر نامور افزود: کمک به توسعه بهداشت و درمان با ساخت بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس، اهداء ۲۰۰ تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل، تجهیز درمانگاه فرهنگیان به دستگاه MRI، توسعه زیرساختهای ورزشی از جمله ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی روستای هلر جزیره قشم، ساخت دیوار سرعت صخره نوردی و اهداء به هیئت کوهنوردی استان هرمزگان، ساخت مجموعه ورزشی و ساختمان دهیاری روستای بارغین، کمک به آسیب دیدگان از زلزله در فین و سایه خوش بندرلنگه، کمک ۳۰ میلیارد ریالی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان غیر عمد، تهیه ۲۰۰ دستگاه کولر گازی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال و اهداء به زندانهای استان هرمزگان بخشی از اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در یک سال اخیر است.

بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف معرفی برترینهای ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی و توسعه و ترویج فرهنگ مطلوب خدمت رسانی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه های مختلف در سالن همایشهای شرکت گاز بندرعباس برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.