×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کیفیت ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی هرمزگان نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش پیدا کرده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ابراهیم شاکری زاده با ذکر این نکته که این جشنواره در ۲ بخش عمومی و خصوصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شاخص های عمومی دستگاه‌ها بر اساس نظام اداری عمومی کشور ارزیابی می‌شوند و در شاخص اختصاصی نیز میزان تحقق برنامه‌های اختصاصی محول شده به آن دستگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

شاکری‌زاده ابراز کرد: این جشنواره در مجموع ۲ شاخص عمومی و اختصاصی، ۲ هزار امتیاز دارد که در سال ۱۴۰۰ معادل ۷۰ درصد از هدف‌های دستگاه‌ها محقق شده است‌.

وی، با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی ارائه خدمات الکترونیکی دستگاههای دولتی هرمزگان، گفت: دستگاههای اجرایی در حوزه شایسته‌گزینی حدود ۴۰ درصد از اهداف خود را محقق کردند و در حوزه سلامت اداری، حدود ۷۲ درصد از اهداف دستگاه‌های دولتی محقق شده است.

شاکری‌زاده، با اشاره به استقرار نظام جامعه و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهارداشت: حدود ۷۶ درصد از ادارات موفق به اجرای برنامه‌ها و اهداف در حوزه اقامه نماز شدند.

وی عنوان کرد: به صورت کلی کیفیت ارائه خدمات در ۲ بخش اختصاصی و عمومی، هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان تصریح کرد: در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل شیلات استان هرمزگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر شناخته شدند.

شاکری‌زاده گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل شیلات هرمزگاندر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش در ارزیابی‌ها به عنوان دستگاه‌های برتر در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگ شناخته شدند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان ابراز کرد: اداره کل امور مالیاتی و سازمان جهاد کشاورزی در گروه تولیدی و خدماتی برتر شناخته شدند.

شاکری زاده تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، شرکت برق منطقه‌ای موفق به کسب رتبه برتر در گروه زیر بنایی و توسعه زیرساخت شد.

و با اشاره به برتری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، بیان کرد: اداره کل منابع طبیعی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی در گروه عمومی و قضایی رتبه‌ برتر را به نام خود ثبت کردند.

گفتنی است؛ علاوه بر دستگاه‌های فوق،دستگاه‌های اجرایی که در زمینه برنامه‌های توسعه استان، اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهور، فقر زدایی وخدمات رسانی ویژه در بحران های طبیعی زلزله و سیل، اجرای برنامه های تامین امنیت عمومی، حقوق شهروندی و مبارزه با مفاسد اقتصادی، توسعه و بهبود فضای کسب و کار و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تعامل و هماهنگی بین بخشی، اقدامات برجسته ای انجام داده بودند مورد تقدیر استاندار قرار گرفتند.

شایان ذکر است که معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری هرمزگان و فرماندار بندرعباس نیز به عنوان معاون برتر استاندار و فرماندار برتر انتخاب شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.