×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۱۵۰۰ درصدی صادرات و صادرات مجدد در جزیره قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مختار گرشاسبی بیان داشت: مجموع صادرات از منطقه آزاد قشم در قالب صادرات مجدد و صادرات از محل تولید به خارج از کشور در پنج ماهه ابتدای سال جاری معادل بیش از ۱۰۷ میلیون و ۳۱۷ هزار دلار بوده است.

وی با اشاره میزان صادرات صورت گرفته به خارج از کشور، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از ۹۷ میلیون و ۴۲۸ هزار دلار صادرات از محل تولید به خارج از کشور انجام شده است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: میزان صادرات از محل تولید به خارج از کشور در این زمان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته معادل ۴۵۹ درصد رشد دارد.

به گفته گرشاسبی؛ تا پایان مردادماه امسال بیش از ۹ میلیون و ۸۸۸ هزار دلار صادرات مجدد در منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین صادرات مجدد در منطقه آزاد قشم در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۷۲ درصد رشد را نشان می دهد.

رئیس گمرک منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی در واحدهای صنعتی قشم در این مدت به مقصد کشورهای هدف از جمله امارات متحده عربی، سومالی، پاکستان و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

گرشاسبی بیان کرد: با اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته جهت تسهیل فرآیند صادرات، وعده جهش صادراتی و تراز تجاری مثبت در پنج ماهه ابتدایی امسال محقق شد.

وی گفت: با هدف گذاری صورت گرفته توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای مدیریت حوزه تجارت و تسهیل فرآیندهای صادرات، شاهد رشد و توسعه حوزه صادرات به منظور خلق ثروت و ارزش آفرینی اقتصادی در این قشم هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.