×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
با کلنگ زنی همزمان بیش از ۵۰۰۰ قطعه زمین  پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان ۶۰ درصدی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی  در آیین آغاز عملیات اجرایی ۵۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن که باحضور مدیران و کارشناسان حوزه مسکن استان و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزارشد، گفت: این قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ مترمربعی بصورت خودمالک یا مشارکت مردم در ساخت، آماده تحویل به متقاضیان شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به دستور و تاکید رییس جمهور محترم درخصوص واگذاری زمین به شرط ساخت و متناسب با زیست بوم مردم افزود: هرمزگان پیشتاز اجرای این طرح و صاحب رتبه اول در کشوراست که با برنامه مدون الحاق، تغییر کاربری و رفع معارضات توانسته در این طرح، زمین هایی برای ساخت منازل ویلایی، دو یا چهار طبقه به مردم واگذار کند.

دوستی رتبه هرمزگان را در اجرای طرح ملی مسکن در کشور دوم اعلام کرد و ادامه داد: با این تعداد واگذاری در اجرای برنامه چهارساله دولت برای نهضت ملی مسکن، هرمزگان به پیشرفت ۶۰ درصدی دست یافته و رقم واگذاری زمین در طرح خود مالک به ۱۳ هزار قطعه و رقم واگذاری زمین در کل طرح به عدد ۳۰ هزار می رسد که جایگاه هرمزگان را در ارزیابی های جدید ارتقاء خواهد داد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن تشکر از اقدامات مدیران و کارشناسان راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و فرمانداران تاکید کرد: مدیران شهرستان و فرمانداران به پیشرفت پروژه ها متعهد هستند و لازم است با همکاری و مانع زدایی مردم را به ساخت زمین های واگذاری در زمان تعیین شده تشویق کنند و از این ظرفیت بی نظیر برای توسعه عدالت محور استان استفاده نمایند.

گفتنی است این ۵۸۶۴ قطعه زمین برای تحویل به متقاضیان ۱۶ شهر حوزه غرب و شرق استان در شهرستان های میناب، رودان، جاسک، سیریک، بندرلنگه، بندرخمیر و پارسیان آماده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.