×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تلاش های اتاق بازرگانی هرمزگان برای رونق بخش کشاورزی ادامه دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محمدرضا صفا در دیدار با اعضای شورای شهر فین و بخش فین و همچنین بزرگان و معتمدین محلی که با حضور دریانورد مشاور عالی اتاق بازرگانی هرمزگان و نجاتی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان بازوان توانمند برای رفع مشکلات استان در حوزه های تخصصی تلاش می کنند.

وی افزود: خیز کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی هرمزگان برای رفع مشکلات این بخش قابل تقدیر است و تلاش های این کمیسیون برای شناسایی مشکلات و ریشه یابی نتیجه های بسیار خوبی به دنبال داشته است.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان بیان داشت: فین به عنوان یک باغ شهر از پتانسیل های بالایی برای رشد و توسعه در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی برخوردار است.

وی بیان داشت: کشاورزی بخش فین شاخص مهمی است که سرمایه گذاری بر روی آن می تواند این بخش را متحول کند.

صفا تصریح کرد: فین پتانسیل های مناسبی در بخش معادن دارد که سرمایه گذاری در این بخش در کنار بخش کشاورزی زمینه افزایش اشتغال و تولید را مهیا می کند.

وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان نیز به سهم خود در قالب کمیسیون ها و انجمن های تخصصی اتاق حمایت های لازم را از توسعه کشاورزی شهر فین خواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اتاق در انجام رسالت خود در امورات عام المنفعه اقدام به ساخت دو باب مدرسه از پروژه ساخت ده گانه مدارس در استان، در مناطق زلزله زده فین نموده که درصد پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است.

صفا افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان بنا به وظیفه ذاتی خود در تمام بخش های مرتبط توانسته است کارنامه قابل قبولی ارائه دهد و در بخش کارهای عام المنفعه نیز کارنامه بسیار درخشانی در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان به ثبت رسانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.