×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تولید و اشتغال مهمترین شاخص قرارگرفتن طرح ها در مسیر سبز است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی  در شورای برنامه ریزی استان که با حضور دکتر مرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، دبیر و اعضاء شورا برگزار شد با اشاره به اهمیت ساماندهی مجوز ها و شرایط تغییر کاربری ها گفت: در این مسیر از بین رفتن انحرافات و تخلفات برای ما بسیار مهم است برهمین اساس در این شورا سه مسیر سبز، زرد و قرمز برای قرارگرفتن طرح ها تعریف شد.

مهندس دوستی مسیر سبز را ویژه طرح های رشد استان برشمرد و افزود: طرح‌های اولویت‌دار استان در مسیر سبز تعریف می‌شوند و سایر طرح ها در ردیف های زرد و قرمز قرار می گیرند و به طرح های رشد که در مسیر سبز تعریف شده اند زمین، تسهیلات، یارانه نرخ سود تسهیلات و سایر کمک های فنی اعتباری تعلق می گیرد.

استاندار هرمزگان مهمترین شاخص طرح های مسیر سبز را تولید و اشتغال دانست و ادامه داد: ما موظف هستیم بمنظور شکستن انحصار برای طرح های دارای ظرفیت مازاد هم مجوز صادر کنیم ولی حمایت های جدید شامل آن ها نمی شود.

استاندار هرمزگان ضمن تشکر از امام جمعه محترم بشاگرد که باحضور ایشان و ارتباط وبیناری همزمان شورا، مرکز قالی بافی شهرستان افتتاح شد، گفت: آموزش قالی بافی و راه اندازی این مرکز با محوریت اشتغال بانوان از بشاگرد شروع شده و بنا به استقبال مردم از این هنر صنعت در سایر مناطق استان نیز توسعه خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در استان الحاق ۷۱ هکتار زمین به رویدر را مصوبه دیگر شورا اعلام کرد و اظهارداشت: این الحاق برای استفاده طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که دو برابر نیاز بلند مدت ده ساله رویدر را تامین می کند و در قطعات بالای ۲۰۰ متر به مردم تحویل داده خواهد شد.

استاندار هرمزگان بررسی و تصویب ۷۶ طرح مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ را دیگر مصوبه شورای برنامه ریزی استان دانست .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.