×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بهره برداری از فاز اول تعریض و بهسازی محور سیاهو به سرگز احمدی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی  در آیین بهره برداری از فاز اول محور سیاهو به سرگز احمدی که باحضور احمدمرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و دست اندرکاران پروژه انجام شد، گفت: تعریض و بهسازی این محور از خواسته های به حق و چندین ساله مردم بود که امروز فاز اول آن به طول ۶ کیلومتر به بهره برداری رسید.

مهندس دوستی با اشاره به ضرورت حفظ ایمنی، توجه به زیرساخت های راه و جاده ای استان را مهم برشمرد و افزود: باتوجه به موقعیت های ترانزیتی، کشاورزی و صنعتی هرمزگان همچنین کارکردهای محورهای مواصلاتی استان چه در سطح محلی چه در سطح ملی، زیرساخت راه و جاده در برنامه توسعه توام با عدالت دولت مردم دارای اهمیت بسزایی است.

استاندار هرمزگان تحقق مطالبات مردم و تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام را جزء اولویت های برنامه توسعه هرمزگان دانست و اظهار داشت: بر همین اساس پروژه تعریض و بهسازی محور سیاهو به طول ۱۴ کیلومتر در اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی استان قرارگرفت که با تامین اعتبار بموقع، امروز بهره برداری فاز اول آن انجام و تا دهه فجر نیز تکمیل شده محور به مردم شریف منطقه و استان تقدیم می شود.

گفتنی است اعتبار این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر ۱۲۷ میلیارد تومان می باشد که برای بهره برداری فاز ۶ کیلومتری مبلغ ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.