×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقویت آموزش ،به ارتقای سواد رسانه ای می انجامد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقيه در استان در دیداربا مسئول بسیج رسانه استان با گلایه از ضعف مبلغین در ارتباط گیری با رسانه ها گفت : اهمیت رسانه را همه می دانند اما بسیاری نمی دانند چگونه ورود کنند . لازم است با تقویت حوزه آموزش درجهت ارتقای سواد رسانه ای عمومی گام برداشت و در این خصوص برای حوزه های علمیه و طلاب نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار شود .معتقدم تقویت آموزش ،به ارتقای سواد رسانه ای می انجامد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر نقش آفرینی طلاب و روحانیون در تحلیل مسائل جامعه افزود:باید با تقویت حوزه آموزش، زمینه ورود طلاب و روحانیون به فضای رسانه ای فراهم گردد.لازم است حوزه های علمیه در این زمینه فعال تر شوند وطلاب با ورود به فضای رسانه ای ،مسائل و مشکلات جامعه را رصد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده بر ضرورت شناخت خط دشمن اشاره کرد و افزود: امروز بسیار ضروری است که بدانیم دشمن چه خطی را دنبال می کند و ماباید چگونه عمل کنیم. پس ضروری است خط دشمنان را بشناسیم .

وی حمایت از فعالیت های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : به دنبال ایجاد قرارگاهی هستیم که همه ابعاد فرهنگی را دربرگیرد ‌.گروهها ونیروهای توانمند و فعال در حوزه های فرهنگی ،قرآنی خیریه تلاش می کنند اما متاسفانه کمتر مورد حمایت قرار می گیرند . برای حمایت از این گروه‌ها پیگیری‌های لازم دردستور کار قرار دارد.جوانان با انگیزه ای داریم که نیازمند حمایت هستند و این انگیزه ها باید تقویت شوند
هرمزگان پیشتاز اجرای طرح مهندسی فرهنگی

سرهنگ محمد رسول جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان دراین دیدار گفت: تدوین سند مهندسی فرهنگی هرمزگان از اقدامات بسیار ارزنده ای است که در حال اجرا است و هرمزگان در اجرای آن در مقایسه با استان‌های دیگر پیشتاز است .سرهنگ جلالی افزود: بسیج رسانه هرمزگان این آمادگی را دارد که در سند مهندسی فرهنگی همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس بسیج رسانه هرمزگان، با اشاره به اهمیت ارتباط ۲ سویه میان دفترنماینده ولی فقیه در هرمزگان و اصحاب رسانه، اظهارکرد: از زمان انتصاب حجت‌الاسلام حسن‌زاده در مسئولیت روابط عمومی شاهد بهبود ارتباطات با حوزه رسانه هستیم. باور داریم رسانه‌ها همواره می‌توانند طرح صحیح انتقادات، چالش‌ها و پیشنهادات ،مشکلات جامعه راپیگیری و تا حصول نتیجه دنبال کنند.

رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه به دنبال هم افزایی و تربیت نیروی رسانه ای طراز انقلاب اسلامی و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه فرهنگ و رسانه هستیم،گفت :بسیج رسانه در زمینه برگزاری کارگاه آموزشی رسانه در جهت پیشرفت و ارتقاء استان آمادگی دارد.

وی از جمله مهمترین ماموریت کاری خود را اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نیروی طراز جبهه انقلاب اسلامی قلمداد کرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، رسانه، فرهنگ و مهندسی فرهنگی هرمزگان از ماموریت هایی که به جد دنبال می شود . لذا آموزش و تربیت نیرو از ضرورتهاست و ما به دنبال آن هستیم که جامعه هدف بیشتری را تربیت کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.