×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هرمزگان پربار برگزار گردد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های تابعه استان، با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان که امنیت کنونی کشور مرهون رشادت های آنها است از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: قدرت و اقتدار ملی کشور در منطقه و عرصه های بین المللی حاصل جانفشانی های شهدا در عرصه های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت رسالت و وظیفه همه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کامرانی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای حراست از مرزهای کشور در برابر تهاجم گسترده رژیم بعث عراق با حمایت استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هرمزگان با برنامه ریزی مناسب و پربار برگزار گردد‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: فرمانداران همزمان با هفته دفاع مقدس نسبت به تکریم و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان ها اقدام کنند.

کامرانی افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هرمزگان نیازمند مشارکت و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی با دبیرخانه برگزاری برنامه های گرامیداشت است و ضروری است کلیه دستگاهها در این امر خطیر فعالانه مشارکت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.