×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 30 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بندرعباس میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهندس مهدی دوستی در نشست با مدیران ورزش و دستگاه های مرتبط که با حضور احمد مرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت:میزبانی بندرعباس از مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که با حضور ۲۴ تیم از حدود ۱۳ یا ۱۴ کشور آسیایی برگزار می شود فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اتفاق خوب افزایش نشاط اجتماعی در جریان این مسابقات افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط بایستی به درستی وظایف خود را برای بهتر برگزار شدن این  مسابقات انجام دهند.

مهندس دوستی اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های حاضر مسابقات باشیم و در همین راستا آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی جهت برگزاری مسابقات در حال انجام است و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که بعنوان مرکز برگزاری در نظر گرفته شده با همکاری شهرداری بندرعباس بهسازی و اصلاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: هماهنگی‌های لازم برای صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس با نمایندگی وزارت امورخارجه انجام شده است و از این بابت نیز مشکلی برای پرواز مستقیم تیم‌ها به بندرعباس نداریم.

گفتنی است این مسابقات از شانزدهم تا بیست و هفتم آبان در دو دوره برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.