×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای 600 برنامه در هفته دفاع مقدس در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار اباذر سالاری صبح امروز در یک نشست خبری در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در سال جاری در هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰۰برنامه فرهنگی و نظامی و عمرانی در سراسر استان در رده های سپاه وبسیج  اجرا می شود.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: دشمن بعثی آمده بود ظرف مدت یک هفته کشور را به تصرف در بیاورد اما ظرف 8 سال با حماسه آفرینی جوانان وطن نتوانستند ذره‌ای از خاک کشور را تصرف کنند که همه برای رقم خوردن این برگ زرین مدیون شهدا و خاک شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس گفت: اولین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان پیشکسوتان هفته دفاع مقدس و مقاومت نامگذاری شده که در این روز رژه ملی نیروهای مسلح در استان هرمزگان در شهر بندرعباس به صورت رژه دریایی و زمینی برگزار خواهد شد، در سطح کشور دو رژه ملی داریم که یک رژه در تهران به عنوان پایتخت کشور و یک رژه نیز در بندرعباس برگزار می‌شود، در روز اول ما غبارروبی گلزار شهدا را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظامی همزمان با بازسازی عملیات والفجر ۸در ساحل صدف بندرعباس، حضور راویان دفاع مقدس در مراکز آموزشی برای تبیین دستاوردهای ۸سال دفاع مقدس، توزیع ۵هزار بسته لوازم تحریر در بین محصلان و دانش آموزان کم برخوردار از جمله این برنامه‌های شاخص است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی در قرار گاه  تحول محلات و نشست های صمیمی فرماندهان با جوانان و تمام رده‌های مختلف و آذین بندی و فضا سازی مجموعه‌های فرهنگی نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود:، در بیست و هفتمین نهضت مواسات، بیش از ۳۰هزار بیسته معیشتی میان محرومان و توزیع بیش از ۲۸سری جهیزیه به نو عروسان به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در هرمزگان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.