×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم ارائه پررنگ اصول پدافندی در محیط های آموزشی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ایام رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت فرزندانش حضرت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین، عنوان کرد: پیاده روی امسال با حضور گسترده عاشقان حضرت امام حسین(ع) با بیش از ۸۰ ملیت با جلوه های زیبایی همراه بود.

وی در همین خصوص، افزود: حماسه حضور مردم، پیاده روی اربعین ۱۴۰۱ را به یکی از پیاده روی های ماندگار تبدیل کرد و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری این بشارت و مژده عظیم به یکی از حرکت تمدن ساز مبدل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل، تصریح کرد: اتخاذ تدابیر مناسب در زمینه پدافند غیرعامل برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی در بخش های مختلف از جایگاه بسزایی برخوردار است و توجه به این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

کامرانی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سیاست های ابلاغی اخیر پنج ساله هفتم کشور تاکید ویژه ای بر اصول حفاظتی، مقابله با حملات سایبری و بکارگیری اقدامات پیشگیرانه پدافندی نسبت به تهدیدهای نوین داشتند که سندی مهم بر اهمیت تقویت اصول پدافندی و حفاظتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های مرتبط با پدافند غیرعامل در محیط های آموزشی پررنگ تر برای نهادینه شدن این مهم دنبال شود.

کامرانی، تصریح کرد: تقویت تاب آوری در جامعه یکی از ماموریت های مهم اداره کل پدافند غیر عامل با ارائه آموزش های لازم در جامعه است.

وی با تاکید بر تقویت اصول پدافندی در مراکز حساس استان، تصریح کرد: تقویت زیرساخت های پدافندی در مراکز حساس و حیاتی استان همچون صنایع و مراکز خدمات رسان به منظور پیشگیری و جلوگیری از هرگونه تحمیل خسارت به کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در این نشست تعدادی از کارگروهای تخصصی شورای پدافند غیر عامل استان گزارشی از قدامات خود در حوزه های پدافندی و روشهای مقابله با تهدیدهای نوین و سایبری برای اعضا ارائه نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.