×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقلال دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به نفع اقتصاد کشور است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در جلسه شورای مدیران منطقه آزاد قشم با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، اظهار داشت: تعامل با مردم و جامعه محلی و همراهی با شهرداری ها، شوراها و دهیاری ها در جزیره قشم در دوره جدید مدیریتی منطقه آزاد قشم به سطح بسیار خوبی رسیده است و باید تقویت شود.

وی ادامه داد: طی ماه های گذشته در حوزه های زیرساختی برای بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی، تامین آب مورد نیاز ساکنان جزیره و همچنین رفع نیاز حوزه مسکن جوانان و ارائه خدمات در شهرها و روستاهای جزیره اقدامات خوبی صورت گرفته است که موجب افزایش امیدواری در میان ساکنان جزیره شده است.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: شاهد جریان سازی جدیدی در حوزه مبارزه با زمین خواری و مقابله با فساد در منطقه آزاد قشم هستیم که مورد حمایت مردم و دلسوزان جزیره نیز قرار گرفته و امیدواریم این موضوع با جدیت در آینده نیز ادامه پیدا کند.

به گفته حجت الاسلام حاجبی؛ موضوع آموزش و پرورش و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و مقابله با آسیب های اجتمایی نیز از موضوعاتی است که باید براساس اولویت های موجود در منطقه مورد توجه قرار گیرند.

وی در ادامه برگزاری جشنواره عید تا عید توسط منطقه آزاد قشم با نمونه بسیار خوبی از برگزاری جشنواره های بدون گناه با اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد شادی میان خانواده ها دانست.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: تدوین سند فرهنگی و همچنین تشکیل قرارگاه محرومیت زادیی در جزیره قشم از مهمترین موضوعاتی است که امیدواریم در آینده نزدیک اجرایی شود.

حجت الاسلام حاجبی در پایان گفت: انجام پروژه عظیم پل خلیج فارس یکی از آرزوهای ساکنان جزیره و آبروی نظام جمهوری اسلامی بوده و اجرای آن از نظر پدافند غیرعامل و همچین ایجاد ظرفیت برای بهبود وضعیت اقتصادی جزیره ضروری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.