×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیجی شهید مجتبی امیری دوماری شهید غیرت است +عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی  با اشاره به تشییع باشکوه و مردمی پیکر شهید مجتبی امیری دوماری افزود: امروز زمان شناخت دوست و دشمن است، مردم فهیم استان هرمزگان می دانند که در موقعیت های سخت از جنگ و دخالت عوامل مزدور دشمن گرفته تا حوادث طبیعی چون سیل و زلزله؛ همین فرزندان غیرتمند و غیور بسیجی، جان بر کف وارد میدان می شوند.

وی افزود: امروز شاهد نمودی از کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در قشم هستیم، نبرد میان خیر و شر یک نبرد ابدی در تاریخ بشریت است که هم اکنون نیز در جریان است.

استاندار هرمزگان گفت: پیام خون شهید امیری دفاع از ولایت فقیه است که آن را امتداد ولایت پیامبر اکرم (ص) میدانیم، آنچه این روزها در کشور رخ داد توطئه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و صهیونیستها و منافقین بود، آمریکاییها برای این مسئله برنامه ریزی کرده بودند اما آنها و صهیونیستها بدانند همچنان “هیچ غلطی نمیتوانند انجام دهند.”

وی با تاکید بر اینکه انتقام قطره قطره خون شهدای مدافع امنیت کشور گرفته خواهد شد تصریح کرد: من پیش از آنکه استاندار باشم افتخار میکنم یک بسیجی هستم هیچ مرزبندی میان دولت و نیروهای مسلح وجود ندارد و وقتی پای امنیت و دفاع از ولایت در میان باشد به عنوان سرباز تحت امر فرماندهی خواهیم بود.

دوستی، یکپارچگی و وحدت دشمن شکن در کشور همچنین امنیت مردم را نتیجه ارزشمند خون شهیدان دانست و گفت: خون همین جوانان غیور، ضامن اعتقادات و زنده نگهدارنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و جان نثاریشان به زندگی و ارزش های ملت ما اعتبار می بخشد.

استاندار هرمزگان بار دیگر بر فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: جبهه مقاومت ایران اسلامی راه خود را باقدرت بیشتری ادامه خواهد داد و دشمنان داخلی و خارجی آرزوی تضعیف و تجزیه ایران را به گور خواهندبرد.

نماینده عالی دولت در استان هوشیاری جوانان را عامل اصلی شکست دشمنان داخلی و خارجی برشمرد و تاکیدکرد: بیداری مردم و هوشیاری جوانان؛ نقشه های مزدوران و عوامل اغتشاش را نقش برآب کرد و باردیگر دشمن فرصت طلب در برابر تصمیم و خواست مردم شکست خورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.