×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مردم در جریانات اخیر هوشمندانه‌تر از برخی خواص عمل کردند

به گزارش تجارت حنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی‌زادهدر خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: مردم به خوبی فهمیدند که دشمن، ایرانِ مستقل، قوی و اسلامی را نمی‌خواهد و امنیت کشور را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: در این میان برخی خواص بی‌بصیرت دچار شک و تردید شدند و در اظهار نظرها عجله کردند و یا اظهار نظر نامناسب داشتند.

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: این افراد اصل موضوع که ایران قوی است را فراموش کرده و به فرعیاتی مانند کم حجابی و بدحجابی پرداختند و یا اظهارنظرهایشان قوت و قدرت لازم را نداشت.

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود، حمله نیروهای مسلح به مواضع گروهک‌های پشت مرزها را یک ضرب شست مناسب و لازم و به موقع توصیف کرد تا دیگران هم بفهمند نباید اجازه دهند خاکشان لانه تروریست‌ها شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز نیروی دریایی سپاه (۱۶مهرماه) ضمن تبریک و گرامیداشت این روز اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه و ارتش بال‌های قدرتمند دفاعی کشور هستند که دشمنان را در پهنه‌های آبی مستاصل کرده و به معنای واقعی کلمه به منشاء تولید قدرت تبدیل شده‌اند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: قوای مسلح ابتکار عمل را از دشمن گرفته‌ و موجب سردرگمی آنها شده‌اند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک گفت و پلیس را در کنار رهبر معظم انقلاب و مردم، یکی از ارکان تولید امنیت دانست.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: دشمنان نیز پی به اهمیت ایرانِ امن برده‌اند و به همین دلیل برای برهم زدن امنیت کشور تلاش می‌کنند.

به نقل از ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.