×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امروز جمهوری اسلامی مقتدر تر از گذشته در برابر آمریکا و رژیم غاصب ایستاده است 

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی  در مراسم صبحگاه عمومی و مشترک فرماندهی انتظامی استان در بندرعباس ضمن تبریک هفته فراجا، بیان داشت : امروز جمهوری اسلامی مقتدر تر از گذشته در برابر آمریکا و رژیم غاصب ایستاده است .

دوستی، طی سخنانی در مراسم صبحگاه عمومی و مشترک که به مناسبت بزرگداشت هفته فراجا در بندرعباس برگزارشد ضمن تبریک هفته فراجا به فرماندهان ، مدیران و کارکنان انتظامی حاضر طی سخنانی بیان داشت: اهمیت نیروی انتظامی و پلیس برای همه مشخص و روشن است و در حوادث و ناآرامی های اخیر نیز در کشور و استان نیروی انتظامی علاوه بر اجرای موفق ماموریت های خود ، از مرز های اعتقادی ما هم به خوبی دفاع کرد.
وی افزود : در تجمعات اعتراضی اخیر کشور همه جبهه مخالفین با هم جمع شدند و تمام تلاش خود را بکار بستند که نیروی انتظامی را در مقابل مردم و معترضی قرار دهند که فراجا به خوبی با تدبیر و هوشمندانه و با خویشتنداری و درایت نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد.
رییس شورای تأمین استان هرمزگان اظهار داشت : شما می بینید اتفاق و اتحاد شومی میان منافقین و سلطنت طلب ها و اراذل و اوباش صورت گرفته ،تمام اینها دشمن کوچک و خرده پایی هستند که تحت فرمان آمریکا کار می کنند.
دوستی خاطر نشان کرد : امروز جمهوری اسلامی مقتدر تر از گذشته در برابر رژیم غاصب ایستاده است، ما تمام و کمال از پلیس حمایت می کنیم و به عنوان یک پیکر واحد عمل می کنیم و به این مرز بندی ها قائل نیستیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و ولایت فقیه عمل می کنیم .
استاندار هرمزگان در پایان از سردار جعفری فرمانده انتظامی به نمایندگی از مجموعه فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان که با روحیه جهادی و اعتقادی در بحث تامین امنیت و آرامش عمومی و مردمی بصورت شبانه روز در تلاش هستند و همچنین فرماندهان و کارکنان سپاه و بسیج استان که در این روزها و شب ها زحمات سختی را متحمل شده اند قدردانی کردند .