×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بنیاد شهید باید پرچمدار فعالیت‌های فرهنگی باشد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عطا ناوکی چهارشنبه ۲۰ مهر‌ماه در نشست شورای اداریبنیاد شهید وامور ایثارگران هرمزگان که با حضور معاونان ستادی بنیاد این استان و روسای بنیاد شهرستان‌های تابع در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: به عنوان متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش کنیم که عطر این فرهنگ در جامعه پراکنده شود.

وی همچنین اغتشاشات اخیر را محکوم کرد و افزود: اتفاقات اخیر این حساسیت را به همه منتقل کرد که اگر فرهنگ ایثارگری در جامعه به خوبی تبیین شود کمتر شاهد این گونه مسائل خواهیم بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات که فرموده اند طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید پرچمدار فعالیت های فرهنگی در جامعه باشد، لیکن یکی از وظایف ما این است که روشنگری و بصیرت افزایی را افزایش دهیم. ناوکی ضمن تاکید بر تجلیل و تکریم از ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، گفت: باید تفکر تجلیل از ایثارگران را در جامعه نهادینه کنیم و در کنار آنها برای رفع مشکلاتشان بکوشیم.

مدیر کل بنیاد شهید هرمزگان توصیه هایی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، درمانی، اشتغال و حل مشکل مسکن ایثارگران کرد و افزود: مطالباتی برای اجرایی شدن این فعالیت ها تنظیم و به اطلاع معاونت ها و روسای بنیاد شهرستان های مربوطه رسید.

در پایان جلسه یاد شده، معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و روسای بنیاد شهرستان ها پیرامون حوزه کاری خود مواردی را مطرح کردند.

 

   

     

منبع خبر :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo