×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روزهای خوش هرمزگان

 ابراهیم درخواه

بی اغراق این سفر معاون اول رئیس جمهور به استان یه جورایی بیشتر به دل ما هرمزگانی ها نشست.
بعد از سالها تردید وانکار دکتر جهانگیری به صراحت اعلام و اقرار کرد که یک هرمزگانی است و بر این موضوع افتخار می کند.
اقرار بالاترین درجه تایید از نظر فقهی و حقوقی است
کوشاه احمدی محل تلاقی خاله و خواهرزاده شد تا اسحاق ریشه و اصل خود را در این خاک پاک در آغوش بگیرد و بر شانه ی نسب خویش بوسه زند.
این نیز از زیرکی و هنر همتی بود که اولین برنامه حضور معاون اول را در موطن او قرار داد تا این برگ برنده را برای هرمزگان رو کند تا در تحقق برنامه ها و چشم اندازهای توسعه استان یک حامی قوی هرمزگانی در هئیت دولت داشته باشد.
این سفر دو روزه در واقع پایانی بر دغدغه های استاندار هرمزگان بود.
افتتاح دو طرح کلیدی و طلایی استان که همتی از روز اول حضور در هرمزگان بر آنها تاکید ویژه داشت
تامین آب و انرژی استان
فاز نخست آبشیرینکن صدهزار متر مکعبی بندرعباس با ظرفیت بیست هزار متر مکعب و نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز با ظرفیت ۱۶۰۰ مگاوات ، دو ابر طرح که همتی آبروی خود و استان را با همراهی و همدلی مجمع نمایندگان استان به آن گره زده بود. لبخند استاندار در این لحظه با شکوه دیدنی ترین صحنه بود.

دستور ویژه معاون اول برای جلوگیری از ورود فاضلاب ها به دریا مکمل دغدغه ها ی همتی در ساماندهی خورها و فاضلاب های ورودی به ساحل و دریا بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان دکتر آشوری نیز در قامت یک سیاستمدار پخته جملاتی ناب و طلایی از اولویت های استان را بی پرده وصریح به سمع معاون اول رساند.
؛ از احساس تبعیض در بین مردم که باید برطرف شود.؛
حضور و مشارکت نیروهای استان در هئیت مدیره بنگاه های اقتصادی و مناطق آزاد استان،تبعیض بین بوشهر و هرمزگان در موضوع ته لنجی و ارزش افزوده،تبعیض در تردد خودرو در مناطق آزاد ماکو و اروند و محروم شدن هرمزگان از این فرصت،تخصیص 50 درصد ظرفیت شغلی در هر استان به نیروهای ماندگار، و تاکید ویژه بر محرومیت زدایی نقاط مختلف استان به خصوص بشاکرد،احمدی،فین،رویدرو…
که البته این آخری به دل ما رویدری ها بیشتر نشست.
دکتر آشوری از آن دسته سیاستمدارانی است که اگر چه کم حرف است ولی به موقع و موثر به هدف میزند.

حاج احمد مرادی هم در این سفر، سفره دل خود و هرمزگانی ها را در برابر دکتر جهانگیری گشود و حرف دل مردم و جوانان را زد.
مرادی هم و غم خود را بر موضوع اشتغال فرزندان برومند این استان نهاده تا از این سفره ی روزی که در این استان زرخیز گسترده شده بهره ای هم به صاحبان واقعی و اصلی آن برسد.
حاصل تدبیر اصولی و وعده های استاندار قدرشناسی و گواهی آحاد مردم از نمایندگان گرفته تا کارآفرینان و صنعتگران
کشاورزان و ملوانان از عملکرد مطلوب او در حضور معاون اول رئیس جمهور بود که خودجوش مثل همیشه از برنامه ها و دست آوردهای مدیریتی استاندار اظهار رضایت و خشنودی کردند تا دکتر جهانگیری با صراحت ولبخندرضایت ،مهر تاکیدی بر ماندگاری دکتر همتی در هرمزگان بزند و بر تمام شایعات و ابهامات ماندن یا رفتن همتی در فضای مجازی و حقیقی پایان ببخشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.