×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، قدرت نرم کشور را افزایش می‌دهد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده روز یکشنبه در دیدار رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در هرمزگان با وی افزود: امروز اگر بخواهیم ظرفیت‌های نظامی خود را تقویت کنیم، بهترین ابزار ایمان است چرا که ایمان همواره در کنار قدرت جسم، قدرت روح می‌آورد و تقویت قدرت روحی یک رزمنده در کنار ایمان معنا پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: راه‌اندازی عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار هوشمندانه بود؛ یعنی امام راحل نیاز معنویت در میان رزمندگان را دیدند و هوشمندانه برای آن برنامه‌ریزی و طراحی کردند.
امام جمعه بندرعباس ابرازداشت: دشمن در تلاش است که نیروهای مسلح کشور را درگیر و معطل شرایطی کند تا به اهداف خود دست یابد اما نمی‌دانند که نیروهای مسلح ایران آزموده شده‌اند و از آب‌های مدیترانه گرفته تا آب‌های بین‌الملل آمریکای لاتین حضور موثر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، همچنین با اشاره به این نکته که رژیم صهیونیستی در محاصره کامل قرار دارد، تصریح کرد: چه در حوزه زمین و چه در حوزه دریا رژیم صهیونیستی در محاصره کامل قرار دارد و دچار یک سردرگرمی شدیدی شده است.

وی، ارتش و سپاه را ۲ بال قدرت جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این اغتشاشات برای جلوگیری از اقتدار ملت ایران در سطح بین‌المللی است؛ چراکه ایران نقش مهمی در تحولات بین‌المللی از جمله اروپا ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان تصریح کرد: هر کشوری در هر کجای دنیا و جزو هر سازمانی که باشد اگر تهدیدی برای ایران ایجاد کنند، به صورت عملی پاسخ آن را خواهیم داد و این موضوع نقطه اوج اقتدار انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش کنیم جهاد تبیین را عینیت ببخشیم و بعد معنویت نیروهای مسلح را ارتقاء دهیم و نقش کم‌نظیر تبلیغات دینی را به نمایش بگذاریم.

وی مطرح کرد: وقتی خط رسانه‌ای دشمن را نگاه می‌کنیم، مشخص است که رسانه‌های خارجی از فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای به شدت دور هستند و وارد جنگ روانی شده‌اند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی نیز در این دیدار گفت: نهاد عقیدتی سیاسی در ۲۴ مهر سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) برای تقویت روحیه معنویت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

حجت الاسلام جعفر صمدی افزود: بخشی از ثمرات سازمان عقیدتی سیاسی، پرورش بیش از ۱۶ هزار حافظ قرآن کریم بین کارکنان و خانواده‌های ارتشی پرورش داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲۶ مسجد در پادگان‌های ارتش ساخته شده است، بیان داشت :فعالیت‌های فرهنگی، هنری و عقیدتی در سطح گسترده بین نیروهای ارتش درحال برگزاری است.

به نقل از ایرنا

منبع خبر : خبر گزاری ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo