×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
سرانه ورزشی هرمزگان به استاندارد کشوری نزدیک شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مظفرمهری خادمی نسب روز دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک هفته تربیت بدنی که از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان‌ماه است، افزود: سرانه ورزشی استان پیش از این ۷۶ سانتی متر بود که باتوجه به طرح‌های اجرا شده درهفته دولت، میانگین سرانه ورزشی با سه سانت افزایش به ۷۹ سانتی متر رسید و سعی داریم درهفته تربیت بدنی به ۸۱  سانتی متر برسانیم.

وی همچنین عنوان کرد: ۲۳ طرح ورزشی به ارزش ۳۱ میلیارد تومان هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان: طرح‌های ورزشی شامل ۱۸ زمین چمن مصنوعی محله ای و روستایی و سه زمین چمن مصنوعی بزرگ است که درهمه شهرستان‌های هرمزگان به جز بوموسی و بشاگرد که هفته دولت افتتاح طرح داشتند، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی ۲ کمپ تیم ملی نیز در شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه خواهیم داشت، بیان کرد: تامین اعتبار اجرای این طرح ها از محل سفر وزیر ورزش و جوانان محقق شده است که سه میلیارد تومان برای اجرای کمپ بندرخمیر و ۲ میلیارد تومان برای کمپ بندرلنگه پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان یادآور شد: کمپ‌ها و اردوهای تیم ملی شهرهای بندرخمیر و بندرلنگه، ساحلی دریایی است اما این ظرفیت را ایجاد می‌کنیم که برای همه رشته های ورزشی بتوانیم از کمپ‌ها استفاده کنیم.

خادمی نسب ابراز داشت: همچنین طی این هفته برنامه‌های فرهنگی ورزشی شامل غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با استاندار، مسوولان و مدیران صنایع استان جهت ارائه دغدغه های ورزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس، دیدار با شهردار و شورای شهر، مسابقه های پاراالمپیک با حضور معلولان و جانبازان و جشنواره ها و مسابقه های مختلف هیات های ورزشی در هرمزگان برگزار می شود.

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان مصوب سفر رییس جمهور به ورزش هرمزگان

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان ادامه داد: در مصوبات سفر رییس جمهور و هیات دولت، ۹۰ میلیارد تومان به ورزش هرمزگان اختصاص یافت که مقداری از این بودجه مصوب و برخی هم تخصیص پیدا کرده است.

وی اظهارداشت: ۲۵ میلیارد تومان برای تعمیرات و تجهیزات مجموعه های ورزشی، ۲۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب، ۱۵ میلیارد تومان برای سالن ورزشی چندمنظوره سام و زال قشم، ۶ میلیارد تومان پیست تارتان دوومیدانی رودان است.

خادمی نسب یادآور شد: ۲۴ میلیارد تومان نیز برای ۶۰ زمین چمن مصنوعی درهرمزگان پیش بینی شده است که ۳۶ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت امسال افتتاح شد و مابقی در هفته تربیت بدنی و دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: تا پایان سال‌جاری بهره برداری از ۱۱ چمن مصنوعی بزرگ، ۱۰۰ زمین چمن محله ای و پنج سالن بزرگ در سطح استان هرمزگان تدارک دیده شده است.

منبع خبر : خبر گزاری ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo