×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بررسی بیش از ۹۰ پروژه در شانزدهمین جلسه فوق العاده شورای اداری استان در قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و دبیرشورای اداری استان دراین نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت این شهرستان،مجتبی امیری گفت: شانزدهمین جلسه شورای اداری استان برای نخستین بار باابتکار استاندار هرمزگان از ابتدای امسال شروع شده است و درسطح کشور موردتوجه قرار گرفته و متفاوت از رویه های گذشته برگزار می شود.

محسن خاکی نهاد بیان داشت: حل مسائل معطل مانده مردم، بررسی پیشرفتپروژه های مهم عمرانی، بررسی و تصویب پروژه های ارتقاء نظام آموزشی کهمورد تاکید استانداراست، رشد و پیشران و بررسی مسائل حوزه سلامت بخشهایمرکزی، شهاب و حرا در شهرستان قشم با بررسی بیش از ۹۰ پروژه در دستور کاراین جلسه قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و بررسی مشکلات در ۱۱ شهرستان و ۲۵بخش ازمجموع ۴۰ بخش این استان از طریق جلسات شورای اداری بیان کرد: تاکنون ۱۲جلسه فوق العاده شورای اداری و سه جلسه جمع بندی مصوبات و تعداد ۱۵ پیشجلسه برگزار شده است که با برگزاری جلسه فوق العاده شورای اداری در سهنقطه بندرعباس، میناب و بوموسی ، دوراول شورای اداری بخشهای استان بهپایان می رسد.
دبیر شورای اداری یادآورشد: ۴۴درصد از ۷۲۶ مصوبه شوراهای اداری، اجراییشده و بیشترین مصوبات با تعداد ۹۴ مصوبه به شهرستان رودان اختصاص دارد.

دکتر خاکی نهاد با ارزیابی شهرستان ها و دستگاه ها اضافه کرد: دانشگاهعلوم پزشکی با ۶۴ مصوبه بیشترین مصوبات را بین دستگاه ها داشته و درزمینه عملکرد نیز با ۵۱ درصد بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است.

معاون استاندار بیان داشت: بهترین عملکرد در بین بخشها نیز با اجرایی شدن۵/۷۳ درصد مصوبات به بخش هرمز در شهرستان بندرعباس اختصاص دارد.شانزدهمین جلسه شورای اداری بخشهای مرکزی، شهاب و حرا در شهرستان قشم ازساعت ۹ صبح امروزپنجشنبه ۲۸ مهرماه در دو بخش صبح وعصر برگزار شد.

گفتنی است: مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و معاونین در سفر یک روزهبه جزیره قشم پس از احترام به مقام شامخ شهدا، علاوه بر حضور در نشستفوق‌العاده شورای اداری چند پروژه آبرسانی، صنعتی و شیلاتی را افتتاح وکلنگ زنی خواهد کرد.

همچنین، حضور در چهارمین مرحله کلنگ زنی مسکن جوانان جزیره در روستای مسنبخشی دیگر از برنامه سفر استاندار به قشم است.

دیدار با جانبازان و تکریم خانواده شهید مدافع امنیت مجتبی امیری دوماریاز برنامه های فرهنگی استاندار هرمزگان در این سفر یک روزه است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo