×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخی بازیگران تحت تأثیر رسانه های بیگانه با دشمنان همراه شدند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به خطبه ۹۲ نهج‌البلاغه و لزوم روشنگری ابعاد فتنه‌های دشمن و اغتشاشات اخیر کشور اظهار داشت: امام علی (ع) در این خطبه فرموده‌اند بعد از پشت کردن فتنه، آگاه‌سازی کنید زیرا اثر آن بیشتر است.

وی در خصوص روش‌های فتنه و اغتشاشات آشوبگران نیز گفت: این فتنه محصول مثلث عبری، عربی و غربی بود که با کمک غربی‌ها و رسانه‌هایی مثل اینترنشنال سعودی که پول آن از عربستان و وهابیت و تأمین می‌شود، صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان دومین گروه فعال در فتنه اخیر و اغتشاشات را گروه تجزیه‌طلب و ضدانقلاب‌های داخلی در داخل کشور دانست که علیه نظام جمهوری اسلامی بیش‌ترین خیانت را به ملت ایران روا داشتند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: در این آشوب‌ها برخی بازیگران تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌های عربی و غربی علیه مردم و این کشور با منافقین و دشمنان همراه شدند درحالی که نان این نظام را می‌خورند اما ادعای مردم‌داری دارند.

دشمن در مذاکرات برجام به بُن بست رسیده است

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم واقعی ایران کسانی هستند که در تشییع پیکر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عشق و وطن پرستی خود را به نظام اسلامی ایران و شهدا نشان دادند.

وی گفت: لایه‌هایی از طبقات متوسط به بالا در کشور داریم که گاهی معترض هستند اما این‌ها ضد انقلاب نیستند، لذا تا می‌بینند آشوب‌گران ارزش‌های دینی کشور را زیرسوال می‌برند، به مقدسات توهین می‌شود و دست‌های نظام استکباری روی تجزیه کشور برنامه‌ریزی کرده صف خود را از آشوبگران جدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خطاب به مسئولان در دولت و مجلس بیان کرد: مسیر انقلاب، حقایق آن و کارهای انجام شده و کارآمدی نظام را منتقل کنید، مشکلات و گرفتاری‌های مردم را برطرف کنید.

وی با این سوال که چرا این آشوب در کشور راه‌اندازی شد، اضافه کرد: دشمن در این ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ناکام ماند، نتوانست حرکت انقلاب را تضعیف کند، آنها می‌خواهند برای مردمی که از انقلاب دفاع می‌کنند برای آن‌ها هزینه ایجاد کنند لذا با استفاده از عواملشان در داخل کشور به جان مال مردم افتادند، مغازه‌های مردم را آتش زدند، به ارزش‌های مردم توهین کردند، با آلات سرد و گرم به جان مردم افتادند و همه این‌ها نقشه دشمن بود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دشمنان وقتی در مذاکرات برجام به بن بست رسیدند دنبال این بودند که مردم را در خط آشوب و بلوا بکشانند، زیرا دیدند دیپلماسی مستقیم مردم اجازه باج دهی را به آنان نمی‌دهد لذا در اغتشاشات اخیر فقط انتقام دشمن از دولت نبود بلکه ملت ایران نیز هدف بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo